• 瀏覽: 2,734
  • 回覆: 57
今年2月一批公立醫院醫護發起罷工,要求政府封關抗疫。醫院管理局上月向醫護發出電郵,要求解釋缺勤原因。醫護工會「醫管局員工陣線」今(20日)發聲明指,近日陸續收到醫護求助,指所屬聯網人力資源部透過部門主管,要求他們就個別日子解釋缺勤原因,甚至要求員工自己提供2月3日至2月7日的出勤記錄或出勤證明。該會亦收到消息指,各聯網人力資源部向部門主管再三施壓,要求他們答覆及確認個別員工的出勤記錄。

工會警告指,逾6600名會員早前的回覆已清楚說明,就罷工一事授權予工會處理,而他們在涉事日期正參與工會所發起的「合法工業行動」,並非缺勤。
                        
工會警告醫管局勿再恐嚇個別員工,矮化工會及工業行動,並促請當局遵守「尊重員工參與工會權利」之承諾。工會另對局方在情尚未明朗之時,開始對罷工醫護「秋後算帳」感震怒,亦對對當局拒絕任何公開對話的態度表示極度遺憾。
                                                



「醫管局員工陣線」當日恐嚇香港人又點計呢?


新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20201120/bkn-20201120152716521-1120_00822_001.html

[ 本帖最後由 男E 於 2020-11-20 03:39 PM 編輯 ]



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
淆底


唔問又話唔俾機會你解釋,問又話恐嚇,真係痴撚線。


缺勤要解釋好正常, 不如訪問下邊啲私人公司係唔駛原因?


[隱藏]
咁叫恐嚇,你哋有無罷工先,有咪解畫囉,唔通就咁算呀


嗰幾日去扮盲眼玩政治罷工咪照講囉,有乜恐嚇!?


僱主要求僱員解釋缺勤原因,絕對合情合法,為何奸邪妖獸稱之為「恐嚇」呢?


咪解釋返做咩缺勤囉,乜好複雜咩?又要罷工又要驚人算帳


叫你解釋冇返工原因

就叫做恐嚇



[隱藏]
2月發生, 現在11月都仲未處理?! 果然夠官僚


當日係你班黑護恐嚇政府喎







哦咁就好辦啦. 唔駛解釋, 全部即炒, 快靚正!


醫管局宜在不影嚮病人的情況下,依聘用條款把服務態度不達期望的員工逐個解僱。


首先必須炒晒黑醫護工會嘅主要人士,佢哋歪曲事實,好明顯無晒醫者父母心,再無能力醫好人,只會害死人,尤其是會謀殺異己病人。


[隱藏]
醫管局順便提提,會有名額660個放生,行十進制,如有合理解釋,內容如有篤灰,可以提高入選名單機會,欲免向隅,解釋從速


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]