• 瀏覽: 3,001
  • 回覆: 15
政府11日按人大常委會決定,宣布於原定今年9月立法會選舉中,被裁定提名無效的現任議員楊岳橋、郭榮鏗、郭家麒、梁繼昌4人,即時喪失立法會議員資格,民主派其餘15名立法會議員隨即宣布總辭以示抗議。......西方政客妄議中國內政,對香港事務指手畫腳,呼籲其他國家己所不欲,勿施於人,強調人大決定「合憲、合法、合理」,並直言香港的高度自治權為中央賦予,一切管治架構都不能與中央政府對抗。
https://www.hk01.com/政情/549061/人大dq-新華社批西方政客妄議港事務-籲-己所不欲勿施於人

https://youtu.be/lLWgREn0JO8進入香討影片區



犯民是香港的罪人!


攬炒政棍「鬧辭」作秀,反華「主子」紛紛「回應」。


4名攬炒政棍被特區政府依據人大常委會《決定》宣佈取消議員資格,攬炒派議員上演「鬧辭」醜劇。


[隱藏]
攬炒派借助外力反中亂港嘅美夢喺虛幻嘅「死灰復燃」之後,又一次「灰飛煙滅」。


美國對整個中國嘅制裁,就算再兇猛,亦係「殺人八百,自損三千」。


香港立法會不容攬炒派胡作非為,「一國兩制」嘅底線不容任何人肆意挑戰。


反中亂港係死路一條,「愛國者治港」係民心所向,係不可阻擋嘅歷史潮流。


呢一鬧劇令到市民進一步認清泛民派議員極唔負責任,辜負選民戲虐民意。


[隱藏]

「螞蟻撼樹談何易」,雙重標準終破產




任何挑撥離間都動搖唔到中國維護香港繁榮穩定嘅鋼鐵意志,改變不到「一國兩制」行穩致遠嘅堅定步伐。


收回罪惡嘅黑手,中國堅決捍衛香港權益。


企圖插手香港事務,美英等國任何圖謀都唔會得逞


可笑呢啲國家連本國國民嘅利益都無法保障,又有咩資格去指責他國、「幫助」他國市民?


[隱藏]
DQ亂港議員,仲咗香港市民一個正常嘅立法會,更係維護咗香港市民嘅核心利益,容不得任何人懷疑和指責。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]