• 瀏覽: 14,501
  • 回覆: 155
  • 分享: 16
+9
近年越來越多家長在網上大呻,指老師嚴格捉子女功課上的錯字,令他們經常摸不透所謂「正字」的標準。日前就有家長指,其就讀對幼稚園K2的兒子在中文功課上寫的「氣」字被圈起,原因竟是那一捺唔啱位!

有幼稚園家長在社交媒體Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」上載照片,可見功課上的「氣」字被用紅筆圈起,而老師亦在旁邊寫了「正字」。對比之下發現,原來是因為中間「米」字的一捺唔啱位,不應由十字的中間開筆,而應由下方一點點落筆。該網民不禁無奈表示:「我個仔做錯啲咩」。

帖文引起網民熱議,不少人都認為該名老師過於嚴苛,「K2寫句子已經好深,重要捉得咁緊?」,更指「完全冇錯,仲寫得好好」、「寫得好靚喎」。不過,亦有網民誌真討論「氣」字的正確寫法,指出按照教育局編製的香港小學學習字詞表,最後一筆的確不是從十字正中心開筆。



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
個人評論:如果係咁,好多電腦中文字體都係錯別字。

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1424302/即時-港聞-維港會-抄寫-氣-字一捺唔啱位被圈錯-幼園家長感無奈-錯啲咩



附件

氣.jpg(15.12 KB)

2020-11-15 16:49

氣.jpg

點解個「天」字穿咗頂小小又唔圈圈既? d黃老師係咪選擇性執法呢?唔該教協出句聲啦!


句號寫到咁大個
一樣係錯  



其實個 天 字先有明顯錯誤


[隱藏]
參考資料 :
值得一提的是, 簡體氣字不是新字, 而是舊書法家的字, 簡體字很多都是中國書法字.



[ 本帖最後由 令狐椒 於 2020-11-15 05:21 PM 編輯 ]



轉校囉~


"...按照教育局編製的香港小學學習字詞表,最後一筆的確不是從十字正中心開筆。"

教育局回應下啦



自從 YC 係舊年暴動輸左之後,YC就開係揾地方發洩


較肉焗不嬲都廢,係有力就唔洗咁多黃老師推啲學生去死啦


[隱藏]
家長應該回個『吊』字比老師,問下有冇寫錯。😊


矯枉過正咪就係呢D,一陣個"口"字唔係全部直角又當你錯


為何好多字同我細個學唔同曬


引用:
原帖由 siuhung 於 2020-11-15 04:56 PM 發表
點解個「天」字穿咗頂小小又唔圈圈既? d黃老師係咪選擇性執法呢?唔該教協出句聲啦!
直頭寫到似夭字又唔圈
依個老師



大人寫字都未必會咁準, 好多都係 [了] 草, 個教師使唔使咁執著呀?
真係咁嚴0既話, 個天都穿咗頂啦, 點解又唔圈呀? 仲係長短腳添,
個氣字出面個[氣]大到死, 入面個 [米]字太細喎, 點解又唔圈埋呀?
教幼稚園咋, 使唔使咁過態呀

[ 本帖最後由 冧巴溫 於 2020-11-15 05:40 PM 編輯 ]



[隱藏]
吹毛求疵,搞到以後啲細路仔,在學習路上,實在無所適從!

睇電視廣告,大人一句話:寫靚啲!

咁抽象,嗰細路真係明唔明白,怎樣叫做「寫靚啲」呢?點、橫、撇、直、角,哪筆大或小、長或短等等,大人都未必有咁多人識答得出,咁細緻和實際的情況呢?

叫細路仔「寫靚啲」,究竟係命令還是教導呢?

認字、寫字還是書法課,有啲老師真係未必搞得清楚,自己教緊啲乜呢?

[ 本帖最後由 MoonRackers 於 2020-11-16 09:31 AM 編輯 ]



主題標籤 #教育局
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]