• 瀏覽: 1,388
  • 回覆: 22
死人是免不了的事。主祐大尾利堅,死得越多越光榮!
讚美煮!

美國疫情嚴峻,美國因感染新冠肺炎而死亡的人數累增至24萬。美國疾控中心(CDC)預計,在12月初,美國染疫死亡人數增至28萬。另一個模型推測,如果各州放寬防疫措施,在明年3月,美國死亡人數可能增至58



新聞來源連結:
https://inews.hket.com/article/2802367/【美國疫情】明年3月恐有58萬人染疫死 為現時兩倍?mtc=20042



安德鲁·杰克逊将军后来当上了美国总统,他在第二次英美战争期间就宣布:“有必要灭绝全体印第安人部落”。南北战争的英雄谢尔曼将军说:“我见过唯一的印第安好人,就是死人”。
只有58萬人染疫死?
未來Thanksgiving,X'mas, New Year, Martin Luther King Jr. Day, 按照美國人既人權民主自由尺度和唔識自律,到咗一月應該已經可以達標。



草菅人命!
只顧自己份工,唔理蟻民生死。



尾角搞唔掂,全世界都唔會斷尾!


[隱藏]
不是話快有疫苗接種嗎,樂觀啲


早就超過啦,計晒入其他病咋


5月12 美國約翰霍普金斯大學最新統計,美國累計超過134萬人確診,死於新型冠狀病毒的人數突破8萬。

計返條數現時過1000萬確診,死亡人數點都超過50萬;不過自6月起統計方法改左,有其他疾病的確診者死亡都計入其他疾病。

[ 本帖最後由 starr 於 2020-11-14 07:50 PM 編輯 ]



傳聞有幾個州, 因為冷凍貨櫃唔夠用, 依家橫掂D 食店都唔開, 所以計劃租用佢地既冷藏庫, 又可以幫補下D 食店......雙贏!


以美國佬習慣隱瞞同掩飾的劣根性, 可能... 現在已經超過58萬人感染美國肺炎歸了西啊... 不要忘記美國已經超過一千萬人確診了... 隱瞞的數字可能更驚人啊...


黃狗仲唔去美國染病,好榮光㗎!


[隱藏]
美國死晒D 窮人同長者之後,經濟會再偉大,呢D就叫人權,自由。


大國就係大國,果然係無腦黃屍 曱甴最想去既大國


美國民主黨作弊精英會唔會殉國?


引用:
原帖由 ansonkpl 於 2020-11-14 07:46 PM 發表
不是話快有疫苗接種嗎,樂觀啲
今日睇新聞,見到侵侵講話最快「4月」就會有疫苗!



成百萬人感染,連總統中埋仲要唔帶口罩當無野,最搞笑仲有人撐
CLS國家,幾有幾痴線先做到



[隱藏]
不自由無寧死~而且侵侵話,,呢D新冠3日就好~侵侵完美試範 ~...


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]