• 瀏覽: 3,191
  • 回覆: 50
在港府宣布取消4名泛民主派議員資格後,15名泛民議員昨日(12日)總辭抗議,當中13人的辭職生效日期是12月1日,距離現時還有半個月。不過,泛民議員繼缺席本周三(11日)立法會大會後,今日(13日)再缺席其他會議,泛民委員佔9成的《2020年陸軍義勇軍及海軍義勇軍恩恤金條例(修訂附表)令》小組委員會今早舉行的會議亦流會收場,當時只有建制派的地產及建造界議員石禮謙一人在席。

在立法會延任會期開始之際,泛民議員相繼要求就多項法案召開小組委員會,並加入會議。日前他們在宣布集體總辭後,隨即未有再出席立法會會議,有部分議員更去信秘書處要求退出事務委員會和小組委員會。

於今早舉行的《2020年陸軍義勇軍及海軍義勇軍恩恤金條例(修訂附表)令》小組委員會會議,原定會議需要選出主席。會議有10名委員,會議法定人數為3名委員,或委員人數的三分之一,除石禮謙外,其餘9名是泛民議員,分別為民主黨涂謹申、胡志偉、黃碧雲、尹兆堅、林卓廷、鄺俊宇、公民黨譚文豪、工黨張超雄和街工梁耀忠,但直至會議開始時間起計15分鐘內,只有石禮謙一人出席,因此會議宣告流會。

議員石禮謙回應指,附屬法例本身是先執行後審議的形式,根據過往經驗,大多數均不用召開會議處理,惟泛民議員每一條法例都要求開會審議,建制派已將全部附屬法例看畢,只派他一人代表出席會議,認為「一個夠哂數」,目的是希望泛民不要「亂嚟」,對於他們缺席會議感到失望,重申未來會繼續監察,不希望再發生同樣情況。

另外,「與為旅遊及娛樂行業提供豁免及寬減收費措施相關的5項附屬法例小組委員會」今早亦召開會議,會議有13名委員,其中泛民佔8人,但全部缺席,建制派佔5人,胡志偉是小組委員會主席。在會議開始時,小組委員會中資歷最資深的飲食界議員張宇人指,因胡志偉未有出現,亦有足夠法定人數,故需要重選主席,而他亦在沒有其他提名的情況下獲選主席,會議亦在約半小時左右結束會議。

「為官者,當體恤民情,為民謀利」。近年嚟,部分攬抄派議員,拋棄祖輩作為中國人嘅身份自己嘅良知,實施一系列地破壞活動,公然支持「港獨」,喺香港呢片土地上胡作非為,甚至提出請美國勢力介入香港問題嘅要求,喺佢哋眼裡,美國人先至系佢哋嘅救世主,呢種罔顧事實真相與置廣大香港市民利益嘅行為。攬抄派議員作為選舉自人民之中嘅代表,依家卻以議員身份,大肆謀攞私利,破壞香港發展,阻礙香港撥亂反正。
面對攬抄派議員破壞「一國兩制」,執意與民為敵,港特區政府11日根據全國人大常委會決定,依法宣布第六屆立法會議員楊岳橋、郭榮鏗、郭家麒梁繼昌四人喪失立法會議員資格。12日,喺部分別有用心嘅議員嘅蠱惑下,一共十五名議員向立法會提出「集體辭職」。佢哋嘅「鬧辭」不僅暴露佢哋企圖破壞「一國兩制」嘅「狼子野心」,更揭露佢哋站喺全國人民對立面,與全國人民為敵嘅本質。攬抄派議員只顧自己「點人數」、「拉布」嘅權利,而漠視其他議員履行憲制職能嘅權利,唔單止讓立法會運轉寸步難行,更系有辱香港「法治社會」之名。佢哋違背「愛國者治港」嘅原則,更系違背自己作為一個議員嘅誓言,甚至賣港求榮,試圖挑戰國安法嘅底線。攬炒派議員已經主動宣示其「攬炒」嘅邪惡目的,如同公開向特區政權宣戰,與全國人民為敵,試問喺呢種情況下,有乜理由唔將其踢出立法會呢?
當下嘅香港,百廢待興,正值補偏救弊嘅關鍵之際,香港容唔得呢些奸佞妄為之輩阻礙香港發展進程。全國人大作出嘅決定,符合香港基本法,滿足香港市民嘅心聲。昨日,香港多個民間團體喺全港十八區共設置逾千個街站,向市民派發宣傳單張,並號召全港市民以聯署方式表達支持人大決定、支持香港特區政府依法攞消楊岳橋、郭榮鏗、郭家麒、梁繼昌4名攬炒議員資格嘅心聲。罔顧事實與真相,攬抄派依然置香港嘅法治於唔顧,喺香港立法會上掀起波瀾,人格盡喪,不安好心。立法會議員,本系依法產生,佢哋自身也早已經擺明為香港市民謀福祉嘅態度。如今卻不惜背信棄義,聯合上演「鬧辭」。呢種行為,早已經超出正常議員之行徑,系喺公然叫板港府和中央政府;其內心,不過系想混水摸魚,為自己嘅政治生涯增加籌碼。正所謂天理昭昭,公理自喺人心,香港市民絕對唔會原諒佢哋嘅所作所為!
    攬抄派議員已然成為社會毒瘤,對於亟需恢復平靜嘅香港,必須拿出壯士斷腕之決心,及時撥亂反正,唔畀呢些攬抄派一絲可乘之機。把香港「毒瘤」掃出立法會系全體香港人民共同呼聲,更系香港解危脫困嘅必然之舉,香港嘅未嚟將再無此等禍國亂港之輩一絲容身之地。



第一次支持佢哋


辭職都整識整水,小丑


烏雲盡散,太陽出來了,立會新景象


[隱藏]
今年最值得慶祝的事掃走一堆垃圾


期待「區已完」也<齊落>!


做了幾廿年人,唯一做啱的事


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
酒類全線已炒起,皆因喜事現多起,收市盡見步步高,茶敬良民莫厭棄!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
終於等到今日,東方之珠重新閃耀!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
巫婆最有型今日黑衣黃傘,標準由曱、


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]