• 瀏覽: 3,681
  • 回覆: 53
攬炒派在立法會復會之後,瘋狂點算人數,惡意拉布。署理行政長官張建宗昨日出席行政會議前指出,攬炒派純粹用屢次點人數阻礙會議進程,情況相當嚴重。他呼籲攬炒派以理性態度處事,實事求是:「立法會應為民生、為香港向前發展、為市民謀福祉。」立法會主席梁君彥昨日亦表示,在過去四次會議中,攬炒派議員共要求點算人數多達80次,導致三次流會。而四次會議都沒有具爭議的議案,香港市民對於有關議員的表現應該心中有數。他認為,香港面對新冠疫情、經濟和民生問題,需要不同派別攜手合力,呼籲攬炒派議員「回復初心,為社會做事」。《大公報》總結了攬炒派種種惡行,他們試圖癱瘓議會、阻撓政府施政、破壞「一國兩制」的真相是不容狡辯的。\大公報記者 海芯葆

攬炒派為所欲為禍亂立會生態


市民怒斥佢尸位素餐應被D Q


立法會作為一個制定法律、批准公共開支、監察政府工作嘅立法機關,其主要職能就係為咗讓香港嘅法治得以健全,民生得以受到保障,政府能夠精準施政。但係,自舊年「反修例」風波以來,立法會呢個莊嚴嘅議政場所變成咗唔少攬炒派議員哋操控政治、謀取利益嘅「遊樂場」。呢啲攬炒派議員喺「黑暴」肆虐時,顛倒黑白、包庇袒護暴亂分子,為佢哋嘅暴行開罪;喺新冠疫情來襲時,置市民生命健康安全不顧,惡意阻擾政府嘅各項防疫抗疫措施,拖延政府財政撥款議案嘅進程。攬炒派議員哋呢種為所欲為禍亂立法會生態嘅行為,嚴重衝擊咗立法會嘅正常秩序,影響咗立法會喺市民心中嘅公信力。


立法會議員作為民意嘅代表,應該時刻謹記自己嘅入職誓詞和職能職責,以全港嘅發展和市民嘅福祉為目的,實實在在咁做好本職工作,促進香港發展、助力民生改善。但事實總係事與願違,部分混跡於立法會中嘅攬炒派議員卻頻頻利用自己嘅議員身份,肆意破壞立法會秩序,大搞「拉布」阻止政府施政議案通過。此前,議員郭榮鏗就喺內務委員會中濫用主持人身份,阻撓選舉副主席嘅程式長達數月,一度令立法工作停擺,民生福祉慘遭拖累;議員許志峯喺審議國歌條例草案會議上潑灑惡臭液體,嚴重破壞會議秩序,導致會議進程受阻。呢啲攬炒派議員為咗奪取立法會控制權,繼續禍亂香港,打算將攬炒進行到底。立法會主席梁君彥昨日(11月10日)表示,自立法會十月復會以來,總共開咗四次會議,攬炒派議員共要求點算人數多達80餘次,最終導致三次流會。由於攬炒派議員肆無忌憚嘅阻撓,立法會如今已處於半癱瘓狀態,無法正常履行職能職責,令立法生態越發亂象,嚴重阻礙香港疫後復工複產嘅步伐。


俗話有話,違背正義,必陷於孤立!攬炒派議員郭榮鏗、楊嶽橋、郭家麒、梁繼昌四人早喺立法會選舉提名結束前就被DQ,但佢哋延任後仍繼續喺立法會惡意「拉布」嘅行為引起廣大港民嘅強烈憤怒,並斥責佢係尸位素餐,僅10月9日一日就有18批市民及團體到立法會請願,要求重新審核四人嘅延任資格。同時,據香港紫荊研究院10月發佈嘅最新民調顯示,67.3%嘅受訪者對留任嘅攬炒派議員嘅表現感到不滿,62%嘅受訪者認為,不真誠擁護基本法嘅人,唔應該擔任立法會議員,約50%嘅受訪者認同立法會議員「拉布」涉嫌違法就職誓言,其議員資格應被DQ。如今嘅香港不同以往,喺經歷咗「黑暴」與新冠疫情後,香港市民早就厭倦咗無休止嘅混亂,受夠咗呢啲攬炒派議員哋嘅惡劣行為,所以好似郭榮鏗、郭家麒咁樣癱瘓議會、阻撓政府施政、耽誤香港發展嘅害群之馬註定會被民心所反對,註定會被民意所拋棄!堅決DQ攬炒派議員,儘快改善立法會生態,係香港立法會嘅當務之急,也係香港疫後重生、經濟快速恢復嘅關鍵!


攬炒派議員身在其位不謀其職,打著民主嘅幌子做著傷害民主之事,表面上係「為民發聲」,實則係為自己撈取政治資本,妄圖奪取立法會控制權,佢哋咁樣做只會讓立法會生態愈加亂象,無法有效履行憲制責任,嚴重阻礙香港未來嘅發展。為咗讓香港立法會回歸有序,讓特區政府施政到位,讓香港再度揚帆起航,重現曾經嘅繁榮穩定,希望廣大愛港市民團結一心、同共努力,強烈譴責、堅決抵制呢啲只顧政治私利、罔顧市民福祉嘅攬炒派議員!



[ 本帖最後由 蒹葭蒼蒼 於 2020-11-11 03:12 PM 編輯 ]



歲月倉促,然而青春的理想卻不會因此而消褪,我們背負着對青春的承諾,一直都不曾停止腳步。風可以把一切都沉澱不見,卻永遠不能磨滅青春追夢的心。


花開花謝,日出日落,時間印證了青春的足跡。我們是青春的花朵,要用最艷麗的顏色展現自己,要在這張揚的歲月里刻下最難忘的時光。在以後的回憶里,我們可以笑着去品味那真摯的點點滴滴,我們可以大聲地說,青春真好!


抗疫期間,有佢國最大力度攻擊中國,有陰謀喺裡面


[隱藏]
支持政府立法,恢復正常秩序


儘快走出疫情才是當務之急,支持中央協助


值得慶幸的是,香港還有一班社會中堅在堅守,民建聯、工聯會等四十二個建設力量團體聚集力量,共同發聲,堅定維護特區政府開展抗疫的決定。


牢牢把握住青春,青春宛如一棵小樹,我們要讓這棵小樹長成參天大樹,這樣我們才會有一個完美、快樂的人生。


香港是美麗的家園,不允許有人破壞它。


[隱藏]
香港不在系以前,亂港分子們唔覺痛心咩?


面對疫情,政府打出一套“組合拳”,從尋找病源到救治患者,從短期防疫到長期措施,都布置嚴密。


香港絕不該被這些人代表,香港社會也絕不會被這些人牽着繩子走!


咁嘅做法對下一代影響系非常大嘅,犯罪豈能用違法達義嚟表現?


牢牢把握住青春,青春宛如一棵小樹,我們要讓這棵小樹長成參天大樹,這樣我們才會有一個完美、快樂的人生。


[隱藏]
咁嘅做法對下一代影響系非常大嘅,犯罪豈能用違法達義嚟表現?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]