• 瀏覽: 1,695
  • 回覆: 6
如題!!!

民主自由是香港人自己的夢想,而不是中國人的夢想。
中國人的傳統是喜歡中央集權。
香港人把西方的一切事物看作為發展的必然結果,我看這是太過井底之蛙了,世界之大,不可能只有一種道理。

[ 本帖最後由 rtrtrt2006 於 2020-11-9 03:26 AM 編輯 ]



- Gigabyte Desktop (Home)
- Macbook Pro M1 13" (Programming)
- ROG Strix Scar 17 (2022) G733ZX-LL093W (Gaming)
- Xiaomi 10T Pro (Personal)
- POCO X3 GT (Office)
引用:
原帖由 rtrtrt2006 於 2020-11-8 06:02 PM 發表
如題!!!
仲等 ?過咗啦。



過多廿年,冇香港, 只有大灣區,信不信任你。


國家主義未來很可能會超越民主自由,但民主自由信徒現在絕對不會相信,因為民主自由教導他們只需要著重眼前利益,不需顧全大局,可以因小失大,所以他們不會明白為什麼國家主義能強大。他們只盼望中國快要崩潰和被毀滅,但總是願望落空。中國只要一直捱過去就必定勝利。一切都是可以預見的。

民主自由並非不好,只是人們心態上平衡不了利益和實用性,人變得自私自利,從而危害整個社會的快樂和可持續發展性。國家主義正正能把這些民主自由的缺點解決得更好。

中國的成功卻破壞了美國的民主自由,這實在是百年未有之大變局,將會改寫人們對太多事情的理解。



[隱藏]
引用:
原帖由 rtrtrt2006 於 2020-11-8 18:02 發表
如題!!!

民主自由是香港人自己的夢想,而不是中國人的夢想。
中國人的傳統是喜歡中央集權。
香港人把西方的一切事物看作為發展的必然結果,我看這是太過井底之蛙了,世界之大,不可能只有一種道理。
我就話過多10年8年,大灣區人會活打俾香港人好。
香港始終會繼續繁榮,不過唔多關香港人事。
諗吓,100-150年前,香港富貴嘅係咩人?買起晒中環地段嘅又係咩人?
更係當權嘅人啦!

我覺得奇L怪嘅係,普世研究嘅數據講得好清楚,
大陸嗰套政治制度,人權就真係一般,
但講發展就遠遠優異於西方嗰套。
其他國家真係冇人追到佢嘅車尾燈!
但香港人(其實都係啲黃人)偏偏要眼盲心硬兼腦殘,咁心去做井蛙!



更係啦, 香港由法治變人治同大陸同級,


更係大食細啦



等??深圳 GDP 已經過咗香港啦


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]