• 瀏覽: 362
  • 回覆: 9
+2
全球確診新型肺炎的人數超過4920萬,約124萬名患者不治。其中在歐洲,法國、意大利及德國的單日確診人數,都分別創當地疫情大流行以來的新高。 法國的第二次全國封鎖措施實施一星期,但新增確診數字未見顯著回落,單日有超過6萬人染病,828名患者死亡。衛生部長警告民眾要嚴格遵守防疫措施,否則當地醫院的深切治療服務會在本月中不勝負荷。

在大部分地區同樣實施封鎖措施的意大利,單日新增3萬7千多人確診,北部的倫巴第大區是重災區,佔當中近1萬宗。

德國單日新增確診病例首次突破2萬宗,過去一日有2萬1千多人感染,衛生部長形容情況嚴重,留醫深切治療部的新型肺炎患者數目,在過去10天上升一倍,長此下去醫療系統將難以應付。               



確診唔使驚,醫翻好就冇事架啦


新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1558812-20201107.htm



唔戴口罩嘅結果.


羣體免疫


美國肺炎肆虐,有冇禁止美國人入境呀?


[隱藏]
引用:
原帖由 錢太多4 於 2020-11-7 12:52 PM 發表
羣體免疫
重未計後遺症



尾國12萬人一日確診,但人人只睇大選結果,冇人理疫情


天滅白人


 係咪美國禁運消毒劑去歐洲搞到創新高


要做到群體免疫需時最少3年,呢啲新聞慢慢會慣
封城封國都無效,買條lan線早日安息



[隱藏]
希望疫苗早日硏發成功


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]