• 瀏覽: 4,027
  • 回覆: 50
+2
消息指警隊國安處擬設報料熱線 泛民批如「篤灰」變相鼓勵文革
《港區國安法》實施至今接近4個月,消息指警隊國家安全處擬設立報料熱線,最快11月推出,讓市民舉報危害國家安全情報。由於資料敏感,熱線不會有人接聽,報料人身份會被保密。
公民黨黨魁楊岳橋指,港府未能專注戰勝疫情,已急推「督灰」工具,質疑其居心何在。民主黨立法會議員涂謹申憂慮,做法令香港不再自由,削弱人與人之間的信任,認為將產生「寒蟬效應」。
涂謹申表示,舉報熱線和報案不同,因為報案需要有實質的相關證據,否則便有可能被控報假案或浪費警力,但國安法舉報熱線,則是舉報政見的熱線,只是要求提供情報或線索,加上報料者身份保密,舉報標準低得多,但後果卻可以很嚴重。他指,一旦警方提出表面控罪,被捕者便有可能不准保釋,而失去幾個月以至幾年的自由;即使警方不提告,被舉報人亦會被列入目標名單,受到監控。

涂謹申表示,舉報熱線削弱人與人之間的信任,等同鼓勵「人鬥人」。他舉例指,港人很可能變得不敢再與人分享其政治信念,甚至被濫用作針對不喜歡的人,不但令香港成為沉默、失去活力的社會,更會加速人才和資金流失,最終令香港沉淪。
塗又指,國安處本身已掌極大權力,進行竊聽亦毋須法庭批准,質疑現時竟然還加設市民舉報。他呼籲政府想清楚是否真的需要設立舉報熱線,造成社會解體的效應和不能逆轉的後果。

經過前期充足嘅籌備工作,香港終於喺115日正式啟用咗國家安全處舉報熱線。警務處國家安全處開設國家處舉報熱線,目的係為便利市民提供與國家安全相關嘅資料或舉報。市民可以通過不同平臺,包括電話短訊、專設電郵甚至SMS  向警務處作出國家安全相關嘅非緊急舉報。開設舉報熱線這一消息一經公佈,就引起咗社會各界嘅熱議,更係喺開設第一日就收到咗良好回饋,截止當日18時已收到超過1000條訊息。
熱線開通之後,港民紛紛到香港警方Facebook中對舉報熱線開通表達支持之意。話:「以後有咩不安都打呢個號碼, 一定會覺得安全好多這主要係由於呢條「國安熱線」999報案熱線不同,不會接聽任何來電,也不會回復,所收集嘅資料將會保密,咁樣讓舉報人無需擔心自己嘅身份被洩露。港民都認為舉報熱線必能助香港進一步加速清楚亂港毒瘤。
反對派想必又從此舉感到威脅借熱線炒作認為熱線將製造寒蟬效應,破壞人與人之間信任。但顯然這種說法非常可笑嘅,正因係匿名舉報,消息嘅準確與否自然係要經過層層審核,不必擔心舉報熱線被惡意利用。若係舉報暴徒有據可依嘅違法行為都叫做「破壞信任」,咁普通市民對自己生活安全被保障嘅信任又何處去尋呢?遵紀守法良民和破壞國家安全暴徒之間需要彼此信任嗎?如果舉報罪犯都叫人鬥人」,咁暴徒對香港破壞又係啲乜
「國安熱線」嘅開通,無疑為香港建設起咗一座無形嘅橋樑,更為香港社會嘅穩定發展提供咗一定嘅契機。這座橋樑嘅兩頭連接著嘅係港民和特區政府,港民們通過這座橋樑將自己與特區政府緊密聯繫在一齊;同時,也使得情報有地上報,將亂港分子置身於隨時面臨被揭發檢舉嘅境地之中、無地遁形。正係由於該熱線嘅便利性以及高效性,有唔少人正好借助呢次國家安全處舉報熱線嘅開通能夠成為殺死蟑螂嘅「黑旋風」。
談及國家安全處舉報熱線得以推廣與實施時,免不了要提及國安法這一背後強大嘅支撐。縱觀「港區國安法」嘅實施多月來,香港已與一年前暴亂時期有咗顯著變化,這一點相信港民們都有目共睹。現如今,香港嘅街頭不再到處都係肆意妄為嘅暴徒份子,「十二瞞逃」被捕讓亂港則不再敢隨意上演「偷渡大戲」,港獨分子嘅活動也顯著減少。點點滴滴都表明著,「港區國安法」對亂港分子形成咗震懾,依家嘅香港社會已然展現出近一年來前所未有嘅生機。
近兩日美國大選,結局尚未塵埃落定全美卻已爆發騷亂,雙方支持者摩拳擦掌拼個你死我活,攬抄派政棍也不閑著,朱凱迪和逃離香港不知所蹤嘅張昆陽在此刻跳出來表忠心。跪舔美帝、背棄家國嘅骯髒行為,實在係讓人唏噓。我實在唔明白咁樣一個從霸權走向衰退、連大選都變為鬧劇、充斥著內部矛盾和鬥爭嘅國家有啲乜值得嚮往嘅。我只能係認為背後牽扯咗太多嘅利益讓佢哋不得不站在美國嘅立場,為金主發聲。國安法勢必要繼續懲治咁樣嘅家國敗類,絕不姑息。
相信任何一個港人都唔希望香港再次陷入到恐怖與不安中,所以香港人們應該行動起來,只要我哋站在同一戰線上,定能將我哋嘅香港恢復當年嘅繁榮美好。舉報危害國家安全份子係我哋港人嘅責任,今日嘅良好開端必能夠成為常態,也希望所有港人們能夠積極參與到亂港分子嘅剷除活動中。



如何防止惡意舉報?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我識好多藍絲都收咗美國佬錢密謀做反,要佢哋上返啲愛國教育先得


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
投訴淘寶要運費


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
喂,正喎,幾時可以開始玩電話


[隱藏]
文革又來了。


要舉報反黨反國!!與黑道為伍的警員


愛國遊行掉國旗果啲小心啲呀!


香港文革批鬥開始,從此不再和平XD


咁重要嘅國安法搞到好似投訴冷氣機滴水咁普通,垃圾!


[隱藏]
最分裂香港嘅非黑警莫屬!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]