• 瀏覽: 15,527
  • 回覆: 162
  • 分享: 5
【明報專訊】南丫海難發生8年,律政司在警方完成調查後,決定不再檢控任何人或公司。有死者家屬對決定感悲憤,指有提出私人檢控的可能。有傳媒亦發現3名曾在南丫海難獨立調查委員會報告中被點名有失誤的海事處人員,現獲升職續任海事處職位,一直協助死者家屬的立法會議員涂謹申對此感氣憤。



涂謹申昨於港台節目《千禧年代》稱,警方4年前聯絡西班牙一名造船工程師後,一直都蒐證及跟進,但警方引述律政司決定不檢控,塗表示他與死者家屬都不信服,會再約律政司方面,要求解釋為何認為證據不足。

死者家屬徐先生亦感不可思議,「除咗悲憤之外,我諗搵唔到第二個形容詞」。

有傳媒揭發,當年有3名曾在獨立調查報告中被點名出現失誤的海事處職員仍獲升職,其中時任海事處高級驗船主任的蔡志全,被擢升至助理處長(航運政策),需管轄「海事意外調查部」。他當時負責為涉事船南丫4號審核文件,未發現船上沒水密門,錯計負載能力。

同樣曾負責處理文件的時任驗船督察周圖銳及時任高級驗船主任廖朝暉,亦被指分別晉升至高級驗船督察及首席驗船主任。惟政府電話簿曾於前日更新,不見周圖銳擔任相關職務,而至去年10月底周仍為高級驗船督察。涂謹申昨亦稱,對涉事職員仍獲升遷感氣憤。

本報昨向海事處查詢,處方未回覆周圖銳是否仍在職,僅稱運房局內部調查報告已交公務員事務局跟進,局方已按律政司法律意見及紀律程序就每宗個案採取跟進行動,包括對個別人員紀律處分,而政府一貫做法不會公開。

公務員事務局則回覆稱,獲得運房局調查報告後,就每宗個案採取積極跟進行動,其中包括作紀律處分,惟亦不公開個案詳情。



咁都得?痴線!成八年啦都

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/港聞/article/20201106/s00002/1604600774720/南丫海難3「失誤」海事人員升職-涂謹申氣憤



途緊身你係咪人嚟架,人哋都死咗咁多年你仲食人哋嘅人血饅頭吊你老母個臭閪。


咪同你班仆街飯民仲有立法會議員做一樣咁令香港人氣憤!


塗綠帽,你前妻劈腿司機佬時,你有冇氣憤呢?


[隱藏]
黃狗發官何俊堯咪又係升幾職及加薪 大衆市民都好難過及相當氣憤


引用:
原帖由 港式片皮鴨 於 2020-11-6 09:50 AM 發表
塗綠帽,你前妻劈腿司機佬時,你有冇氣憤呢?
應該冇,只會係牆角抱頭大哭,哭多一陣就覺得綠帽戴得好舒服,由心而笑



何進狗一樣加人工!你隻綠帽塗狗唔去吠!


點解死咗人就一定要有人負責?死於意外唔得架咩?


涂謹申唔係人嚟,仲要返食八年前人血慢頭,到今年仲出嚟攞彩。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
殺人放火金腰帶


狗官何俊堯都有得升職啦


公務員係按年資升級的



引用:
原帖由 樓上進擊的羔羊 於 2020-11-6 09:47 AM 發表
途緊身你係咪人嚟架,人哋都死咗咁多年你仲食人哋嘅人血饅頭吊你老母個臭閪。
即係做錯令人命傷亡都係功績?

所以升級?>



[隱藏]
坐過監都可以繼續服務立法會,有失誤可以升職有幾奇?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]