• 瀏覽: 1,174
  • 回覆: 9
由選前一廂情願盲目棒拜登全國民調支持度高於特朗普,結果有再犯4年前錯誤再度高估拜登支持度及低估特朗普催票能力。


引用:
原帖由 marcoctrl 於 2020-11-4 05:46 PM 發表
由選前一廂情願盲目棒拜登全國民調支持度高於特朗普,結果有再犯4年前錯誤再度高估拜登支持度及低估特朗普催票能力。
其實民調無錯呀,係個制度出問題



拜登計票數贏好多,民調無錯,只係制度錯。


引用:
原帖由 ilovenikita 於 2020-11-4 06:10 PM 發表

其實民調無錯呀,係個制度出問題
而且侵侵比四年前更加熟練選舉策略
有現任總統行政權加持
將火力全集中係幾個搖擺州
再次重演輸普選贏大選

話時話,民主黨自己唔爭氣
呢屆只要有個似樣少少候選人
像當年第一次出道克林頓或奧巴馬呢類候選人
相信唔會選得咁辛苦

美國選舉人票制度,似乎對共和黨最有利
除非民主黨候選人係選前能夠壓倒性超越共和黨候選人
否則只係民調贏十個百分點左右
只要共和黨人鎖定搖擺州,就能得天下



[隱藏]
民主黨真係之前的希婆, 克仔, 高爾, 奧黑同克里都好過呢件登登。


也是美國精英縮影, 自視過高追求抽象價值, 過份平權維護少數權益, 卻不埋會低層人民需要甚麼, 愈行愈遠.

指責別人制做假消息 (雖然侵侵的確是大話連篇), 諷刺的是, 這些民調就是他們制做出來的假消息, 呃到人呃埋自己 .



民主黨有絕對優勢的州份人口都較多, 而好多搖擺州都係偏紅, 呢個制度明顯對共和黨有利。


無綫新聞 - 拜登競選團隊料拜登將奪逾270張選舉人票 達入主白宮門檻 http://news.tvb.com/instant/5fa2cb5834b031925995cf50


樓上各位自凟者
而家拜山反先哂啦



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]