• 瀏覽: 1,056
  • 回覆: 15




如果女仔下下都要求男友買嘢畀佢,或許會被指是拜金港女,更可能會令這段感情關係受到一定影響。有港男發文指,近日因沒有買一件價值300元的衣服給女友,而被批「太孤寒」,令他心痛表示原來女友如此貪慕虛榮,於是在網上大呻。不過帖文一出,該名港男竟被大家話返轉頭!

一名港男在網上討論區上,以「女朋友突然變到好貪錢」為題發文,指與同是學生的女友已拍拖2年多,二人外出吃飯都是奉行「AA制」,即使偶爾會到較貴價的餐廳吃飯,她也會要求一人一半。而且港男表示,女友不曾要求或暗示他要送禮物,所以他一直「好自豪識到個咁嘅女朋友」。

不過這份「自豪」在某天產生了變化。話說有一天,女友突然指想買一件價值300元的衣服,但又不停表示太貴而捨不得買,港男當時說服女友購買,表示「三百蚊有一件好想要嘅衫其實都抵呀」。怎料,女友最後因為「暗示」男友送衣服不果,而批評他「太孤寒」,更生氣地表示「少少錢都唔肯使去佢到」、「男朋友肯洗錢落自己(女友)到=愛自己(女友)」。

港男聽後感到既無辜又無奈,更表示不明白「花錢於情人身上」與愛情有何關係,又指女友的語氣像是在強迫他送東西給她一樣,於是感歎道:「係咪真係所有香港女仔都一定係貪錢?定只係我嗰個比較港女?點解佢會突然變到咁陌生?」

但是港男的控訴,並沒有得到太多網民的認同,更反被網民指他「斤斤計較」,「唔知以為佢要你送三萬蚊嘅衫,三百蚊都咁計較」、「你似港女多啲」、「300蚊姐 唔使長編大論吖嘛」。港男事後就澄清,並非計較那300元,「我係唔開心點解我付出咗咁多嘢(無論係咪錢銀嘅嘢),但因為單單一樣嘢就俾佢妖魔化咗我。」


連登廢青真係無撚用,300蚊都計較!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1413368/即時-港聞-維港會-拒送-300衫被指孤寒-港男批女友貪錢遭網民鬧爆



3舊水都阿之阿咗, 窮L真係冇出色.


引用:
原帖由 banjo. 於 2020-11-2 05:20 PM 發表
3舊水都阿之阿咗, 窮L真係冇出色.
2年…肉金都唔止喇



揾到肯AA制,已經執到

偶爾送D嘢就話條女貪心,真係

9成9港男,都係要出哂所有消費洗費,D女老馮唔俾,先溝到女啫



[隱藏]
三舊水咁少錢都唔捨得,仲使旨意佢送花?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
即使唔送,都唔使四圍唱丫,話唔定女方是想試一試男方的態度,去衡量一下男方的品格呢? $300蚊件衫真係唔貪囉!


引用:
原帖由 天下唯攻2.0 於 2020-11-2 06:14 PM 發表
三舊水咁少錢都唔捨得,仲使旨意佢送花?
831企喺太子站大把



引用:
原帖由 中國香港001 於 2020-11-2 06:19 PM 發表

831企喺太子站大把
仲有721



[隱藏]
女方每次肯周你AA制已經執到呀, 為左送$300衫給對方就咁勞氣 ? 不如另揾對象吧 !


條女索唔索先


癈青留返三舊水買薯片好過


分手啦吊


又不是日日要求購買300蚊衫, 又不是每個星期要求買300蚊衫... 為什麼要為一件300蚊衫而傷感情呢...


[隱藏]
拍拖兩年,要求送300蚊件衫叫做貪錢?我dllm死賤男你好意思講出黎?呢d cheap雞賤男唔死冇L用。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]