• 瀏覽: 26,966
  • 回覆: 260
  • 分享: 6
+10
已解散的港獨組織「學生動源」召集人鍾翰林、成員何忻諾及陳渭賢今日涉嫌煽動他人分裂國家分別被捕。消息指,鍾翰林是在美國



已解散的港獨組織「學生動源」召集人鍾翰林、成員何忻諾及陳渭賢今日涉嫌煽動他人分裂國家分別被捕。

消息指,鍾翰林是在美國駐港澳總領事館附近被捕。另外消息指,4名前「學生動源」成員今日傍晚到美國領事館欲尋求庇護,惟未能成功入內。

據報道,鍾翰林同時是「學生動源」美國分部和「創制獨立黨」Facebook專頁的管理員,在《港區國安法》生效後網頁仍持續上傳有關香港獨立言論,涉嫌觸犯《港區國安法》。

警方表示,警方國家安全處經進一步調查後,在中區、沙田區及屯門區分別拘捕兩男1女,年齡介乎17至21歲,涉嫌在今年9月至今,在網上社交平台發表有關煽動他人分裂國家的內容,違反《港區國安法》第21條。



哈哈.
呢班真係ON9低B仔, 鳩毛西毛都未出齊, 以為吹下水有妓者圍住就覺得自己係VIP重要政治人物, 可以快人一步攞綠卡居留權, 幼稚園白痴仔瞓醒未?  

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1408300/即時-港聞-前-學生動源-4名成員到美領館被拒入內



有無手足幫拖,要求美國交代?🤔


當領事館係乜嘢地方呀!喺度嘈住曬,啲街坊唔使瞓呀!?報警


引用:
原帖由 徐庶 於 2020-10-27 10:21 PM 發表
有無手足幫拖,要求美國交代?🤔
手足話:美國係收都應該收我啦!
丟~~~~~



[隱藏]
一於吹恒雞裝修美領館啦.


引用:
原帖由 阿乜水 於 2020-10-27 10:23 PM 發表
一於吹恒雞裝修美領館啦.
condom的下場.....



手足們快D去裝修美國大使館啦


始終 最醒是岑同志


幾年前北京美國大使館, 盲公陳畸屎已跣到美國人攤攤腰, 美國政府之後打撚死都唔再收留中國人.


[隱藏]
咁系唔系應該話美國領事館, 串同香港警察拉人.


叫手足私了某國領事館!


安全套幾個


引用:
原帖由 徐庶 於 2020-10-27 10:21 PM 發表
有無手足幫拖,要求美國交代?🤔
手足都被拒入內?有無手足要裝修美國領使館?



泛民,芝風快啲出句聲啦


[隱藏]
condom ,用完即棄


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]