• 瀏覽: 13,803
  • 回覆: 148
  • 分享: 2
台灣殺人案疑犯陳同佳出獄逾一年,赴台投案仍然無期。受害人潘曉穎的母親日前接獲警方邀請今日(25日)會面,只提及交還洗黑錢案中女兒的證物。潘母要求警方在早上10時半前確定兩點才作會面,包括台方協商解決陳同佳往台灣投案事宜,以及由「話得事」警員接洽,否則告吹。死線前潘母仍未收到警方回應,宣佈「今天的會面將被警方不理不睬而告吹.........



「話得事」的一方在台灣凱達格蘭大道。若果要見「揸FIT人」,潘伯有何不去台灣總統府一趟?

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/突發/540141/陳同佳案-潘母要求-話得事-警員接洽不獲回覆-宣佈會面告吹



who are u?


台聯絡潘曉穎家屬 擬補償150萬新台幣


Police累到潘母趴趴走咗一躺


[隱藏]
好少人唔同情甚至討厭被謀殺者家人、尤其母親......潘母,請自我檢討下啦?


依家先出黎嘈?請問潘太,你作為黑暴事件嘅原點之一,喺舊年最需要你出黎澄清果陣,你又去左邊?


搵泛民眾籌送張機票比佢去台灣搵「話得事」既人傾啦。


收左唔夠40萬既戲子、食自己個女人血饅頭成年幾、你個女真係可以眼閉喇!!!


話得事個位係大陸


[隱藏]
保安局局長都話唔到事la, 滿足唔到要求就係話唔到事


引用:
原帖由 12345六 於 2020-10-25 03:41 PM 發表
搵泛民眾籌送張機票比佢去台灣搵「話得事」既人傾啦。
幾舊水一張機票, 我俾晒.



應付呢啲刁民,最低級嘅警員都話到事啦,因為根本香港就無乜嘢可做,照直回答得㗎喇


佢要話得事嘅人先見,咁要上北京。這單嘢點同台北溝通,香港無人話到事。中聯辦主任都唔可以自己決定。


引用:
原帖由 kingsemen 於 2020-10-25 03:36 PM 發表
好少人唔同情甚至討厭被謀殺者家人、尤其母親......潘母,請自我檢討下啦?
因生咗又唔識教!



[隱藏]
潘太想見一哥呀?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]