• 瀏覽: 1,303
  • 回覆: 17
國泰航空早前公布重組方案,包括裁減5,300名駐香港員工,國泰港龍航空即日起停止營運。在港龍工作13年的空姐Joey,見證了港龍的起起跌跌,日前曾致電電台節目不禁哭訴國泰「無良心」。Joey昨日(23日)再接受《香港01》電話訪問,正懷孕的Joey,雖然暫時逃過一劫,未獲通知受今波裁員影響,但她相信將來放完產假後,很大機會面對裁員遭遇。Joey坦言,當初以為港龍能像沙士一樣捱過,怎料到公司僅僅透過一封電郵,從前與她一起打拼的同事,一瞬間就被無情辭退。Joey認為,她現時只在「吊命」,等待被解僱的一刻,更坦言自己已心灰意冷,產後已打算轉行,「你(國泰)可以咁無良心對待我哋,我仲點可以返嚟?呢間公司絕對傷透咗我心。」




究竟係邊個傷邊個心先

新聞來源連結:

https://www.hk01.com/article/539 ... utm_medium=referral



國泰裁你就係犯法,港龍摺埋就冇問題


咁嘅環境仲陀 B


國際整大妳個肚?


[隱藏]
年頭開始已明知無工開仲生B怪得邊個


國泰就會咁講: 你哋班黃屍曱甴, 搞咁多次罷工, 就好有良心咩?


早知今日,何必當初


抵L死,最好安在家中,小心流產


物間公司要負責幫妳養仔㗎


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
裝修國泰城啦,當你地condom wor


之前大叫停飛,關閉所有大陸航線。依家真係關啦,聽曬你講啦,公司都關埋喇,應該滿意啦。又唔啱呀?


當初邊個講話大陸一個port都要封曬佢,而家人哋公司都執埋笠裁員可以做咩呀?


有哂名單,被裁果班,自己心照哪。


[隱藏]
濫炒後才發現濫炒不是妳們想要的東西. 濫炒後妳們發覺無左牙力? 連過住可以爭取野既能力都無?

是時候檢討下啦.

[ 本帖最後由 cskch 於 2020-10-24 01:57 PM 編輯 ]



主題標籤 #國泰 #港龍
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]