• 瀏覽: 24,968
  • 回覆: 280
  • 分享: 3
+14
國泰航空大裁員後,獲留用的空中服務員要簽新合約,薪酬及福利減少。有工會與管理層會面,就新合約條款提出要求,公司就指已有足夠員工簽新約,不簽只會按原有合約和勞工法例賠償。

根據國泰的新合約,空中服務員底薪最多減四成,自行調更不計入「飛行時數」。有在國泰工作約七年的機艙服務員表示,不會簽新約。

機艙服務員梁小姐(化名)指:「以後即使我短途機變成長途機,也只能有短途機的薪金。如果我們現在不簽新約,他們會當我們是星期三被解僱的那批員工那樣。只不過我們會再少一個月通知金。有很多同事都會說,如果是這樣,倒不如那天解僱我。」

國泰空中服務員工會代表下午跟管理層會面,商討新合約安排。工會指航空業有望在數年後恢復,期望新合約只是過渡性質;亦要求延長員工的考慮時間,如果不簽新約,賠償應跟被裁減員工一樣、即有多一個薪金賠償等。

另一方面,國泰就向員工發內部電郵,稱會繼續聆聽工會對新合約的意見,但不會就條款和工會談判,因為新合約對他們保留最多員工很重要作用;又指已有足夠員工簽新約,員工下月四日前若不簽新約就會被解僱,只會按原有合約和勞工法例賠償。

國泰空中服務員工會主席王思敏表示:「其實都頗失望,因為(管理層)將這段文字放上內聯網時,正是我們剛剛踏入房時。我們都未入房,就說原來是沒可以談的,(設限)都是有少少恐嚇大家?要早些去簽。」

她指會再就新合約事宜諮詢法律及勞工處意見,下星期會再跟管理層開會。



要有骨氣,唔好簽

新聞來源連結:
http://news.tvb.com/local/5f92f145335d19e17be50b49/有國泰工會晤管理層-拒簽新約按原有合約與勞工法例賠償



工會收皮啦,完全沒有談判籌碼,跟勞工法例賠償你肯唔肯


引用:
原帖由 kw_lam 於 2020-10-23 11:30 PM 發表
工會收皮啦,完全沒有談判籌碼,跟勞工法例賠償你肯唔肯
已有足夠員工簽約
你咪唔好簽囉....



而家都無飛機開,唔簽咪炒囉,復飛先再請人,而家通街被炒嘅空中服務員,未計學生


[隱藏]
工會做乜要問勞工署意見?政府的意見可信嗎?你地咪唔信政府同反政府的嗎?


拒簽新約員工賠償要同裁員看齊, 即係輸打贏要. 唔好咁on9.


唔撚係你d工會上年開始搆搆震, 搆機場趕客打客人, 支持黑暴到處破壞, 原本賺錢的國泰和港龍收入大減, 外國和大陸旅客唔敢來香港, 真係抵撚死,香港人唔會可憐哩班飛機


我覺得,做得唔開心真係唔好再做,每日承受呢份低人工,咁大壓力,捱都捱到病,到時仲要洗錢睇心理醫生,幾唔化算


工會 成日以為自己揸住五條煙係手 無料扮四條 


[隱藏]
係你們食碗面反碗底
依家求仁得仁
嘈咩?



幾年後搵新人加入教過仲好...


又話要攬炒,又要玩罷工又想無代價?以為自己玩晒…… 公司係做生意不是搞政治。依足法例終止合約就無問題啦,公司合約無答應過要比你做一世架嘛。


引用:
原帖由 aj4577 於 2020-10-23 11:38 PM 發表

已有足夠員工簽約
你咪唔好簽囉....
相信果班大部分係籃,言下之意YC員工最好唔簽



工會應該再發起3罷,等公司知道工會嘅厲害。


[隱藏]
引用:
原帖由 kwan1516 於 2020-10-24 12:47 AM 發表
又話要攬炒,又要玩罷工又想無代價?以為自己玩晒…… 公司係做生意不是搞政治。依足法例終止合約就無問題啦,公司合約無答應過要比你做一世架嘛。
黃曱on 99,唔會顧後果,下一批到東區醫院罷工醫曱就正



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]