• 瀏覽: 15,038
  • 回覆: 103
  • 追帖: 1
  • 分享: 5
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
中共實施一國兩制下的香港,暴徒尚且可以咁放肆。相反連登暴徒橫行下的香港,香港人連發聲表達不同意見都唔得。佢地所講民主自由,大家心照啦,黃衛兵。
買定花生睇內戰


期待美洲有50個新國家出現


美麗的風景線


[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
仲有兩個禮拜, 希望玩大佢.


一早有預言美國會分裂……


等睇內戰


內戰, 分離美國


[隱藏]
有合法擁槍牶就一定會內戰 . 定律


睇電影入哂腦,小丑,聯盟,白面具,清潔日


引用:
原帖由 forevermore 於 19-10-2020 23:36 發表
買定花生睇內戰
對待有色人種的時候,西方人總是把「講道理」定義為「比武,講拳頭」,總之你輸了就是沒有道理,這就是西方霸權。可見西方白人是何等高傲的民族,怪不得總是支持《白人至上主義》!他們對自己的外貌、文化與科技都感到自豪!不過其實他們對待自己人是一樣的暴力,可見這是一個暴力的民族。



侵侵一1定要做落去,唔係點食花生睇睇


冇可能.


民煮國家, 民煮制度永遠都講是無敵, 講是最完美. 🙄



[隱藏]
引用:
原帖由 rtrtrt2006 於 2020-10-20 02:14 AM 發表

對待有色人種的時候,西方人總是把「講道理」定義為「比武,講拳頭」,總之你輸了就是沒有道理,這就是西方霸權。可見西方白人是何等高傲的民族,怪不得總是支持《白人至上主義》!他們對自己的外貌、文化與科技都感到自豪!不過其實他們對待自己人是一樣的暴力,可見這是一個暴力的民族。 ...
西方歐洲先祖民族,基本是戰鬥侵略畧掠奪文化,下下講打講殺解決問題屬正常。



主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]