• 瀏覽: 490
  • 回覆: 11
陳帆今日在網誌內指出,隨著社會人口老化和「少子化」,公屋平均住戶人數下降已成趨勢。他引述數字指,2006年公屋的平均住戶人數是3.0人,2014年降至2.8人,到2019年更跌至2.7人。

由此可見,公屋單位的平均住戶人數在過去10多年間一直下降,這也解釋了為何即使在過去5個財政年度有共約6.69萬個公屋單位落成,但公屋居民人數卻只由約213萬人上升6萬至約219萬人。

然而,在土地不足的局限下,公屋單位供不應求的情況變得更嚴峻。陳帆表明,覓地建屋是長遠解決房屋問題的根本之道。



如果香港解決唔到市民的居住問題,
社會將會暴動不止...
本人基本上支持"明日大嬩"
和用部份郊野公園土地起樓........因為郊野公園實在太大.....




新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1400028/即時-港聞-住戶人數減公屋更渴市-陳帆料5年後每年供應3-5萬單位

[ 本帖最後由 Apachewarrior 於 2020-10-18 10:49 AM 編輯 ]



起多啲納米公屋應市場需求囉


知唔知住劏房有幾悲呀,政府?


得公屋得天下


[隱藏]
住屋問題永不解決,香港人又不識離開,等2047取消邊境吧!


呢條陳帆都七下七下,平均每戶居民少左就起細間啲,咪可以起多幾間囉…


其實我想問,點解一定要有足夠嘅公營房屋俾啲唔願意供樓嘅人?前世欠佢地的嗎?


肯定反對,d野生動物住邊先?


咪益沸青上樓即可


[隱藏]
不如用返第一代石硤尾公屋間格,但起卅幾層,唔介意共用厠所的可以優先分配


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 非誠勿妖 於 2020-10-18 02:05 PM 發表
其實我想問,點解一定要有足夠嘅公營房屋俾啲唔願意供樓嘅人?前世欠佢地的嗎?
我都係咁話,仲要係多謝都冇聲。



主題標籤 #陳帆
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]