• 瀏覽: 1,629
  • 回覆: 39
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+2
醫院管理局今日(17日)公布2宗涉及激光眼科程序事故,2名病人於本月12日分別在大埔那打素醫院,及東區醫院接受黃斑激光治



醫院管理局今日(17日)公布2宗涉及激光眼科程序事故,2名病人於本月12日分別在大埔那打素醫院,及東區醫院接受黃斑激光治療,其中1人治療時,儀器發出的激光能量較擬用能量高,術後病人出現黃斑水腫增多及視力下降,而另一人原治療左眼,但醫生錯誤向病人右眼注入激光。
另1宗則涉及東區尤德夫人那打素醫院一名病人,同樣於本周一在專科門診接受左眼黃斑激光治療程序。個案中,兩名護士於治療前在病人左眼眼角旁畫上記號,經確認後,根據醫生早前的安排為病人左眼滴入治療前藥物。
病人隨後進入激光治療室,核對身份後與醫生對坐。眼科服務助理為病人左眼滴入麻醉藥水後,根據醫生指示在治療進行期間將房內燈光調暗。醫生開始程序後向病人右眼注入數發激光,


仆你個臭街杏加橙黑醫護真係草菅人命, 攞病人的生命開玩笑, 真係人一黃腦死亡.
激光射錯眼係不可逆轉的醫療失誤, 對眼睛可造成永久性創傷, 而且不可以復原.
出事的畸屎, 護士已在病人的左眼劃個記號, 操作激光的黑醫竟然都可以搞錯右眼, 真係離撚晒大譜.
我強烈呼籲有眼病的病人去公立醫院做手術前, 自己用支箱頭筆在有病的眼睛周圍劃一個圓圈作為記號, 最好就係自己用膠布貼住另一隻好眼, 咁就可以加多一層保險.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20201017/bkn-20201017170229603-1017_00822_001.html



日日想住五大訴求
無心工作搞錯眼球
DLLM死黑醫護



個醫生應該除牌


點解常有醫療失誤?
是否處罰太輕?



[隱藏]
兩條仆街醫畜早前一定係參加[罷工救香港], 依家醫管局要秋後算帳, 兩條醫畜就惶惶不可終日, 搞到去廁所屙完尿都唔記得拉番條褲錬, 日日返工都係似遊魂.   


入咗腦:爆眼女在右邊,右邊,右邊


HK黑醫護不停以人為事故攬炒香港醫療服務,炒9嗮佢,引入國內醫療服務人員啦。


東區同大埔都係曱甴王國、D區議員睇下有冇發表、全部聲都唔聲因為都係自己友、


公立醫院的黑醫護十之八九都加入[醫管局員工陣線], 呢個工會係專搞反中亂港, 醫護的專業本來係醫病人, 依家搞政治的黑醫護就變成豬八怪照鏡, 裡外不是人.


[隱藏]
醫醫相衞,一定無事


必須徹查事件,調查清楚涉事醫護人員,到底的確有錯失,還是存心向醫管局「發晦氣」。


梗係啦,政治大過天,一陣罰黃絲黑醫又話打壓啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又治療事故,真係求求其其


[隱藏]
引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2020-10-17 08:16 PM 發表
又治療事故,真係求求其其
根本冇可能發生,不同人問病人三次以上,樓主師兄都講,做手術的地方有紀號,病人仲要簽名作實(因有親人開過刀)



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]