• 瀏覽: 4,308
  • 回覆: 50
政府因疫情押後立法會選舉,向參選人全額償還已花費的開支,惟被裁定提名無效的12人例外。《香港01》翻查參選人選舉開支申報資料,DQ12人中,除了報名參選香港島的熱血公民鄭錦滿以及本土派梁晃維未有資料,其餘10人的選舉經費合共約526.8萬。其中與八名沙田區議員合組名單參選新界東的劉頴匡,整隊名單總開支逾 147 萬元,惟僅收到18.7 萬捐贈。
公民黨被DQ四人合共開支143萬,出選港島區的東區區議員鄭達鴻總開支則高達80萬元,但不需要自己「出血 」,他獲前公民黨黨魁余若薇捐贈20萬元現金,其餘約55萬由所屬的公民黨「包底」。~~~
https://www.hk01.com/政情/534944/dq12人不獲發還選舉開支-一場選戰民主派-倒貼-至少526-8萬元?itm_source=universal_search&itm_campaign=hk01&itm_content=articles&itm_medium=web
https://www.youtube.com/watch?v=Y35xbydXxFc

政棍惡意拉布攬炒歪風當休已,立會開鑼重樹新風乃大勢所趨。政治行先、不理民生,一直係反對派立法會議員嘅一貫做派,即使係經歷突如其來嘅新冠肺炎疫情襲擊影響,導致立法會選舉延期後嘅現任議員延任,反對派內部喺一輪內訌與民調造作下,雖然絕大部分人員選擇咗續任,但佢仍死性不改、賊心未泯,依舊做著「議會抗爭路線」嘅美夢,依舊延續著往日嘅喺立法會內部濫權惡意拉布嘅醜陋行徑。點都估唔到,今時唔同往日,整頓呢股歪風、還立會風清氣正係民心所向、大勢所趨。
近日,新一界立法會首次舉行年度會議,「開鑼」之日本預示著新嘅氣象、新嘅面貌,然而令人大失所望、厭惡不已嘅係,以民主黨政棍許智峰、黃碧雲為首嘅一眾攬炒派議員再次使用老伎倆瘋狂拉布,無故拖慢會議正常進度,導致立法會喺處理上年度未及完成審議嘅四條政府法案及選舉部分事務委員會正副主席果時,遲遲無法進行表決,期間反對派議員許智峯、梁繼昌、毛孟靜等人濫用程式,發起至少十幾次嘅「點人數」要求,原本冇太多爭議性嘅條例法案被強行拖慢審議進程。自稱「迫不得已」留任嘅反對派議員張超雄更係摞特首推遲發佈「施政報告」一事無理質問。更令人不齒嘅係,現場甚至一度出現許智峰等人走上主席臺前,喺眾目睽睽下公然阻撓職員派發選票、搶奪投票箱內選票等嚴重破壞立法會會議進行及破壞選舉程式嘅惡性事件。
反對派政棍佢哋嘅無賴招數同無恥表演,喺立法會內部遭到全體建制派議員猛烈批評,喺民間亦同樣受到社會各界嘅痛斥同不齒。15號,就啱啱重啟運行嘅立法會內部反對派議員惡意拉布、製造混亂事件,香港愛國愛港團體「保衛香港運動」、「港人關注聯盟”等民間組織成員前往立法會大樓外請願表達市民嘅心聲,促請議員提高效率,理性務實,關注民生,停止「拉布」。然而,此前當特區政府啱啱宣佈立法會延任時,反對派議員佢哋一面因「大選奪權」夢碎而惱羞成怒、瘋狂反對,一面又通過炮製虛假民調,賣慘博取同情,為繼續延任領取豐厚薪金、走議會攬炒路線而暗自佈局,美其名曰「繼續為民做實事」,結果轉眼間「自打臉」,延任初始便又「狗改不了吃屎」,繼續無聊無趣無意義嘅拉布手法。
眾所周知,「修列風波」以嚟,香港反對派為咗一己私利,枉顧數百萬市民切身利益,頻頻濫用議事程式,不斷惡意製造「拉布」,導致立法會內務委員會癱瘓長達半年之久,令到事關全港抗擊疫情及提振經濟紓緩民困等諸多利民舉措「流產」,如此卑劣惡行早已引起全港社會嘅強烈憤慨。
當前,本港受黑暴及疫情雙重打擊,經濟持續衰退、民生困苦不堪,迫切需要立法會高效良性運轉、迫切需要議員理性務實工作、精誠團結協作,確保有關紓困救民嘅議案同撥款能儘快通過,俾香港嘅社會經濟儘快恢復正常,令廣大市民有工開有飯食。而非繼續重蹈覆轍、熱衷攬炒拉布、妄圖立會抗爭、圖謀奪權空夢。如今,港區國安法利劍高懸,廣大香港市民求穩求發展心切,廣大建制派議員團結一致、摩拳擦掌、幹勁正足,重塑立法會風清氣正正喺當下,反對派議員嘅醜惡嘴臉同宵小本質人盡皆知,佢惡行於法不容、於理相悖、與民心大勢相向,終究註定失敗!進入香討影片區



水,睇似柔順無骨,卻能變得氣勢滾滾,波涌浪疊,無比強大;睇似無色無味,卻能揮灑出茫茫綠野,累累碩果,萬紫千紅;睇似自處低下,卻能蒸騰九霄,為雲為雨,為虹為霞~
只有啲圖謀不軌嘅港獨分子顛倒是非,胡亂炒作!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
留任議會的攬炒派議員許智峯、梁繼昌、毛孟靜、邵家臻等發起至少六次「點人數」攻勢,原本沒太多爭議性的條例法案被強行拖慢審議進程。


[隱藏]
死性不改,損人不利己,並表示過去一年浪費了7個月選內會主席,大量無爭議性法案無法通過,才是真正影響民生的行為。


必須團結一致,停止拉布行為,讓議會發揮應有的作用,助推香港重回正軌。


在當前形勢,大家應放下無謂的政治紛爭,重新擔起立法會議員的重任,做實事、辦實事,更多關注民生、抗疫議題。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港系我哋共同嘅家園,守護香港安寧也系我哋嘅責任


[隱藏]
香港系我哋靚嘅家園,曾經嘅香港系多麼美好。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
攬炒派不是選不出主席,是根本不想選,是根本要將議會拉布攬炒到底、拖死香港。敢做不敢認,小人所為!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]