• 瀏覽: 1,629
  • 回覆: 28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
 台灣省玩咁多嘢, 都係唔想陳仔返去.


信台灣
雙眼失明



跳樓死左去一了百了啦!真係麻鳩煩


[隱藏]
一個在台灣犯了法的人,被台灣通緝,被告願意返台灣自首,但卻被台灣拒絕入境,這是甚麼法治。照道理就應該讓被告盡快來台審理啦,點會話唔畀佢入境吖,邏輯上完全錯晒


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
呢個賤女人已經失心瘋.


千算萬算,都算唔倒陳生真係去自首,呢次台灣都真係好難落台


終於唔問大粒墨點解唔返台灣自首


[隱藏]
曱甴又扯到香港政府,陳同佳當旅遊自己飛去台灣都得啦,宜家呆灣唔比佢入境冇簽證,關香港政府嘜事,文宣帶錯風


香港政府有乜歧見?! 你死個女係慘 但唔等於政府要為此將香港人嘅犯罪資料係無法律依據送出去,點得呀?!


引用:
原帖由 無極獅子座 於 2020-10-15 07:56 PM 發表
千算萬算,都算唔倒陳生真係去自首,呢次台灣都真係好難落台
因為台灣執政的那群人都不會為自己的錯誤承擔負責,只會想如何狡辯把負責往外推。這以己度人,原來是不會相信真有那種人存在。



曱甴老母及文宣以為香港人智障,其實佢哋是否讀寫障礙?香港政府比陳自由出入,宜家係呆灣唔比佢入境。


潘母是可憐,台灣可以把政治玩到全無人性,原是超出正常老百姓想象。


[隱藏]
呢件曱甴老母係都要扯港府落水,港府已係法律上做晒可以做嘅事,而家係台灣玩野


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]