• 瀏覽: 37,371
  • 回覆: 446
  • 追帖: 3
  • 分享: 3
+6
篤灰就篤灰啦, 篤完灰,仲可以減刑,俾你都篤啦。



12名港人早前涉嫌企圖偷渡台灣,途中被內地海警拘捕及關押在深圳。香港警方今日(10日)拘捕9人,涉協助12名港人偷渡。有12港人家屬透過「12港人關注組」facebook專頁回應,懷疑警方今日的拘捕行動,是基於深圳公安審訊12人時所獲的資料;他們亦憂慮12人正面對酷刑逼供。





新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/港聞/article/20201010/s00001/1602323143736/12港人扣內地-9人涉協助偷渡被捕-港人家屬憂資料來自公安逼供



假家屬想同老共玩, 老共一定奉陪.


男嘅一日幫佢打七次JJ, 女嘅一日十次卒碟


引用:
原帖由 飛天盒仔 於 2020-10-10 06:35 PM 發表
篤灰就篤灰啦, 篤完灰,仲可以減刑,俾你都篤啦。https://news.discuss.com.hk/images/smilies/default/loveliness.gifhttps://news.discuss.com.hk/images/smilies/default/loveliness.gifhttps://news.discuss.com.hk/images/smilies/def ...
即係証明唔低釣魚, 係有人協助偷渡?

鬼拍後尾枕



[隱藏]
乜佢哋唔係去釣魚咩?


引用:
原帖由 老納 於 2020-10-10 06:44 PM 發表
乜佢哋唔係去釣魚咩?
被人釣

@豬木屍吃河童



中國共產黨原本就是打游擊戰起家的,打游擊戰時審問俘虜、套取情報、分析情報真偽的技巧,更是在將近一百多年戰事中,千錘百煉而得來經驗,「十二暪徒」又豈會有甚麼本事敵得過這門技巧?

[ 本帖最後由 ichthys2 於 2020-10-10 06:50 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
真心希望中國政府並非用嚴刑迫供,而是藉著心理戰,使「十二暪徒」乖乖服軟。


[隱藏]
釣魚無罪,驚乜


引用:
原帖由 豬木屍吃河童 於 2020-10-10 06:44 PM 發表

即係証明唔低釣魚, 係有人協助偷渡?

鬼拍後尾枕
死咗都可以翻生
黃C有乜噏唔出😂



 仲咁儍?人地問你你已經好好啦,失去自由嘅係邊個?日本果單你地忘記左啦,日本呀郭生燒紙,有個小姐姐拍片,審左幾耐?甘小事,堂堂所謂民主國家。今次大單好多。真以為老外可以救世主呀?真儍!佢哋只會俾資金去所謂NGO組織或傳播精神教育機構。或者付出緝獲毒品更平宜,經地下組織買俾要貨團體。使到目標區域更混亂,因而得益。所以不會承認有什麼連帶關係,六四都是一樣,走出當時甘封鎖地方,甘容易成功嗎?可睇下世界上很多國家都得到所謂人民奪取自由的地方,比對一下市面之前及之後嘅繁華景象。


篤灰了......


香港警方都接觸唔倒12瞞徒,今次一定係自己俾料中國,再轉交香港。家屬要驚都係驚越爆越多。


[隱藏]
若這班人是真家屬,他們便是被政棍利用,希望用他們逼中央放人,怕他們和盤托出,供出政棍。愈高調,中央愈強硬,看香港現況;貿易戰;對台政策。根本政棍完全不是為救人,而是心急怕他們爆料。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]