• 瀏覽: 13,494
  • 回覆: 197
  • 分享: 3
+8


德國周二代表美、英、法等39國在聯合國大會人權委員會會議上發表聯合聲明,對中國人權紀錄表示嚴重關切,關注香港自由受侵蝕。

德國常駐聯合國代表霍伊斯根(Christoph Heusgen)在第75屆聯合國大會專責社會、人道和文化問題的第三委員會一般性辯論時,代表盟友發表聯合聲明,深切關注港版國安法,呼籲北京維護香港自治、權利、自由,並尊重香港司法獨立。聲明也對中國在新疆設「再教育營」以及壓制維吾爾穆斯林少數族裔表示關注,指出「維吾爾族及其他少數族裔持續受到廣泛而不合比例的監控,而強迫勞動、強迫節育的報道越來越多」,敦促北京「容許獨立觀察員進入新疆進行直接、不受約束、有意義的訪問」。

聯署國家包括阿爾巴尼亞、澳洲、奧地利、比利時、波黑、保加利亞、加拿大、克羅地亞、丹麥、愛沙尼亞、芬蘭、法國、海地、洪都拉斯、冰島、愛爾蘭、意大利、日本、拉脫維亞、列支敦斯登、立陶宛、盧森堡、馬紹爾群島、摩納哥、瑙魯、荷蘭、新西蘭、北馬其頓、挪威、帛琉、波蘭、斯洛伐克、斯洛維尼亞、西班牙、瑞典、瑞士、英國,美國、德國。

英國駐聯合國大使凱倫·皮爾斯(Keran Pierce)在去年聯合國第三委員會會議上,代表23個國家發表類似聲明,今年聯署國增至39個,人權組織表示觀迎。人權觀察駐聯合國幹事夏博諾(Louis Charbonneau)說:「這些國家面對中國持續以威嚇手段對付發聲者仍然堅持立場。」

不過,中國常駐聯合國代表張軍卻指39國濫用聯合國平台,將人權問題政治化,散播虛假資訊與政治病毒以抹黑中國並干涉中國內政。

巴基斯坦代表55國作共同發言,堅決反對借香港事務干涉中國內政。發言指出,不干涉主權國家的內政是《聯合國憲章》重要原則,是國際關係的基本準則。香港特別行政區是中國不可分離的部分,香港事務是中國內政,外界不應干涉。發言強調,支持中國在香港特別行政區實行「一國兩制」。各國都有權通過立法維護國家安全。中國制定和實施香港特區維護國家安全法是維護國家安全的正當舉措,有利於「一國兩制」行穩致遠,有利於維護香港的繁榮和穩定,香港廣大居民的合法權利和自由也可在安全環境下得到更好保障。

德新社/新華社
-----------------------------
====================================================================================

嘩! 39國,仲勁過八國聯軍!唔緊要,中共快啲召集一眾丐幫兄弟、又出返個聯合聲明譴責美國就掂!搵夠40個就贏!

新聞來源連結:
https://hk.appledaily.com/international/20201007/4RPCXPMVGFB4XPWBBV5A6PXXSY/

[ 本帖最後由 hfceddie 於 2020-10-9 05:24 PM 編輯 ]



https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1553363-20201007.htm


巴基斯坦代表55國共同發言,堅決反對借香港事務干涉中國內政。

發言指出,不干涉主權國家的內政是《聯合國憲章》重要原則,是國際關係基本準則。香港特別行政區是中國不可分離的部分,香港事務是中國內政,外界不應干涉。

發言又強調,支持中國在香港特別行政區實行「一國兩制」。中國制定和實施香港特區維護國家安全法是維護國家安全的正當舉措,有利於「一國兩制」行穩致遠。



圍剿


引用:
原帖由 徐庶 於 2020-10-7 02:45 AM 發表
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1553363-20201007.htm


巴基斯坦代表55國共同發言,堅決反對借香港事務干涉中國內政。

發言指出,不干涉主權國家的內政是《聯合國憲章》重要原則,是國際關係基本準則。香港特別行政區是中國不可分離的部分,香港事務是中國內政,外界不應干涉。

發言又強調,支持中國在香港特別行政區實行「 ...
好有興趣知係邊55個國家,等我搵搵先。



[隱藏]
55對39

民主D,少數服從多數,別國不要干涉中國內政



真係可撚憐, 39國加埋都唔知有冇中國人口多, 39國有冇關注下老尾係中東殺幾多回教徒呀?? 唔怪得個中東國家都冇,唔怪得一個中東或非洲國家都冇, 原來得班當年的殖民國或白人種族主義國在自high


引用:
原帖由 chess8 於 2020-10-7 03:06 AM 發表
55對39

民主D,少數服從多數,別國不要干涉中國內政
可惜決定係咪制裁中共、港共嘅,唔係呢55個國家,全部喺對家39個入面。  丐幫兄弟多,又如何?



引用:
原帖由 hfceddie 於 2020-10-7 03:14 AM 發表

可惜決定係咪制裁中共、港共嘅,唔係呢55個國家,全部喺對家39個入面。  丐幫兄弟多,又如何?
制裁到得大陸正成長?



附件

A08A00_P_01_02.jpg(64.92 KB)

2020-10-7 03:22

A08A00_P_01_02.jpg

引用:
原帖由 豬木屍吃河童 於 2020-10-7 03:13 AM 發表
真係可撚憐, 39國加埋都唔知有冇中國人口多, 39國有冇關注下老尾係中東殺幾多回教徒呀?? 唔怪得個中東國家都冇,唔怪得一個中東或非洲國家都冇, 原來得班當年的殖民國或白人種族主義國在自high ...
真可憐!計人多㗎?   係嘅話中興、華為、Tik Tok,微信就唔使俾人打壓得咁慘啦,華為太子女又蒙難,共產黨員又話能禁移民美國,大陸人去讀書又話唔批!



[隱藏]
嘥鳩氣啦又係呢啲板斧,嗰啲咩人權組織,諾貝爾和平獎,就係地球上最撚邪惡嘅一班西人,全中國人都知撚道你個籠嘢,有冇啲新嘢啊屌你

[ 本帖最後由 pt1997 於 2020-10-7 04:29 PM 編輯 ]



中國維護香港人權好好呀,立咗國安法,曱甴收皮,走得就走,拉得就拉,正常嘅香港人權得到保障,未有國安法時我好驚比人掟磚掟汽油彈私了,連出句聲嘅言論自由都冇,而家安樂晒,多謝國家,多謝共產黨。


中國人面對打壓只會更團結,可悲的是靠著中國靠著香港但又不愛國愛港的走狗們。


幾枝核彈攪掂,米阿支阿左


巴基斯坦?
點解嘅?

咁又係,如果唔係這樣湊數,何來有39個國家呢?



[隱藏]
引用:
原帖由 hfceddie 於 2020-10-7 03:30 AM 發表

真可憐!計人多㗎?   係嘅話中興、華為、Tik Tok,微信就唔使俾人打壓得咁慘啦,華為太子女又蒙難,共產黨員又話能禁移民美國,大陸人去讀書又話唔批! ...
華為, 中興, Tik Tok有幾慘? 夠唔夠老尾酒店, 航空公司, 波音慘先? 老尾公司自己onX 冇左華為個大客仔, 鄉效地方唔知要花幾多錢換華為d上網設備係自己onX, 孟晚舟係加拿大一樣住豪宅, 但那兩個加拿大間諜就係住監獄, 都唔知邊個慘



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]