• 瀏覽: 870
  • 回覆: 14
+2
10月2日,特朗普的一則Twitter引爆了美國以及國際輿論。在大選的緊要關頭,特朗普和他的夫人確診新冠肺炎,在不到24小時的時間裏,特朗普被轉入醫



根據《紐約時報》的最新消息,在確診後的兩天裏,特朗普的血氧濃度兩次降低而不得不接受醫療干預,且醫療人員已經開始在治療中使用一種名為「地塞米松」的類固醇藥物——這種藥物通常被用於治療發病一周或以上、或者開始出現呼吸衰竭症狀的病人。但與此同時,醫生和發言人仍然堅稱特朗普的病情有所好轉,並有可能在10月5日(周一)就能出院。





究竟呢條柒兩普係扮病定係一早已經確診? 佢用嘅藥普通平民百姓根本連用嘅機會都無咁濟!? 如果睇新聞報導佢已經幾隻重藥一齊用, 本來總統得到最好照顧係天經地義但呢個仆街連口罩都唔戴到中疫之後卻得到所有國民都無嘅待遇! 美國死咗嘅21萬國民係咪好冤枉?

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/世界說/532045/特朗普染病疑點重重-美國-選擇性公開-總統病情的歷史先例



唔會叫國民出街戴口罩保障國民安全, 只會做show扮嘢, 呢D就係民主社會選出來嘅總統?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
關你L事咩 公唔公開


[隱藏]
記得飲漂白水


好多穿崩位


引用:
原帖由 愛1c蛋 於 2020-10-5 09:53 PM 發表
唔會叫國民出街戴口罩保障國民安全, 只會做show扮嘢, 呢D就係民主社會選出來嘅總統?
聽佢講唔戴口罩,而死亡嘅國民,應該要訴諸法律訴訟,控告政府



登月2.0


七十幾歳可以神速復原,
同陳淑女三小時腦手術一様神奇,
肯定有外星人幫手治療,
除非唔係。



[隱藏]
橋唔怕舊, 最緊要受


做假~


假到無倫


特柒普為了呃同情票, 扮染疫做SHOW有幾難啊... 美國政棍為了呃選票, 什麼賤招都盡出呢... 特柒普都未病死, 馬騮戲陸續上演啊...




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
幾時扮中鎗。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]