• 瀏覽: 19,741
  • 回覆: 305
+6
【Now新聞台】深圳市鹽田區人民檢察院以涉嫌組織他人偷越邊境罪及偷越邊境罪,批准逮捕12名遭扣押在深圳的香港人。有家屬表示,早前申請取保候審也不獲批,形容今年是最難受的中秋節。港區全國人大代表葉國謙指,現階段家屬沒可能與他們會面。




已有棄保潛逃前科邊有可能保釋😑

新聞來源連結:

https://news.now.com/home/local/ ... 531&refer=Share



判D羣黃畜坐10年8年就啱,
唔教訓唔識驚!



有家屬表示,早前申請取保候審也不獲批,形容今年是最難受的中秋節。

香港狗棺智障唔代表大陸法官都智障喎!
呢12傻人有棄保潛逃前科,大陸法官會比佢哋保釋?連家屬都咁弱智?



分裂國家已是重罪,而且更有棄保潛逃前科。仍能予以保釋者,恐怕世上只有香港法官,離開香港就勿妄想仍能獲得厚待了。

[ 本帖最後由 ichthys2 於 2020-10-1 04:12 PM 編輯 ]



[隱藏]
捉你地唔住 我地就年年難受。你地凡節日,假日。都出哩搞事。你只知自己難受。有無想過其它被你地影響既人


保釋已經批咗俾你地啦,你地自己放棄咋嘛,連幾十萬保釋金都唔要。


有案件在身都潛逃
仲話申請保候審
唔好玩啦正常法治地方一定不會批准
只有香港法官才會有偏離正常法治行為



家屬天天在製造噪音,以為國際會出聲


果度係內地,唔係香港呀,保釋唔係咁易㗎,無話得事嘅人出面幫你,或阿爺有心放你一馬,有錢都無用,認命啦


[隱藏]
引用:
原帖由 SiuAlvin 於 2020-10-1 04:09 PM 發表
有家屬表示,早前申請取保候審也不獲批,形容今年是最難受的中秋節。

香港狗棺智障唔代表大陸法官都智障喎!
呢12傻人有棄保潛逃前科,大陸法官會比佢哋保釋?連家屬都咁弱智? ...
難受中秋節?如成功偷渡到台一樣不會共賀中秋.要團圓當初又選擇着草?同支持自己子女着草?
😑



港府應盡快去家屬詳盡講解係國內打靶的程序


假家屬 玩夠喇 中秋就同番你啲真家人團圓啦


有棄保前科既犯申請保釋


當人地傻



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #葉國謙
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]