• 瀏覽: 29,484
  • 回覆: 479
  • 追帖: 1
  • 分享: 4
+27
台灣殺人案疑兇陳同佳仍未到台灣自首,特首林鄭月娥今日在記者會上表示,過多的回應或令死者潘曉穎的母親情緒更加波動,又拒絕評論警方目前仍為陳同佳



台灣殺人案疑兇陳同佳仍未到台灣自首,特首林鄭月娥今日在記者會上表示,過多的回應或令死者潘曉穎的母親情緒更加波動,又拒絕評論警方目前仍為陳同佳提供安全屋。潘母今日以錄音回應林鄭,批評她袖手旁觀,更質問「你嘅初心究竟去咗邊度呀?」。

潘母表示,林鄭月娥曾說她的初心就是為了幫潘曉穎,才推出修訂《逃犯條例》,「但依家你嘅初心同以前嘅初心,點解分別咁大呢?你嘅初心究竟去咗邊度呀?」潘母指,作為一個負責任的政府,對這件事不應該袖手旁觀。

潘母表示,聖公會教省秘書長管浩鳴自稱不是陳同佳的「代言人」,質問為何仍要他代勞,而不是林鄭直接召見陳同佳。她再次呼籲陳同佳勇敢站出來承擔責任,去台灣投案。



平情分析, 不喜勿插.
[1] 陳同佳骨格精奇, 能人所不能, 殺人後伴屍睡眠, 更買行李箱棄屍, 回港後又去櫃員機攞條女的錢, 呢條友如果生於亂世必定殺人如麻.
[2] 條女已懷有其他人的身孕, 仍跟陳同佳去台灣扑嘢, 又係另一奇葩, 究竟佢想點?
[3] 我今次撐林鄭, 林鄭冇嘢可做係事實, 政府亦都要保護陳同佳的安全.
[4] 唯女子與小人難養也, 條女個老母依家日日係咁嘈吵, 指住林鄭阿之阿咗, 意欲何為? 佢要鬧就鬧台灣腫桶菜菜子, 佢個女咁死法佢都要負教養的責任.
[5] 管浩鳴最騎尼, 佢要做搞屎棍都未夠班, 佢要去台灣隨時都可以去, 唔需要等疫情結束, 佢以布衣之身去台灣都係冇用.
[6] 犯法的人事後一定千方百計逃避刑責, 本是人之常情, 港台沒有逃犯引渡條例, 陳同佳唔去台灣自首, 亦是人類的本性. 坐監不是請客吃飯, 佢犯的殺人罪就算係誤殺, 都要面對10碌以上的刑期 陳同佳不會自願去台灣受靶的.
[7] 陳同佳面形奇特有大粒癦, 呢條友在香港已經很難正常生活.  

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1385694/即時-港聞-批林鄭對殺人案袖手旁觀-潘曉穎母-初心去咗邊



咁你唔屌黃絲黑衣反逃犯條例


初心比黑暴黃絲狗同班反中亂港政棍攪到冇狗哂喇!!!要怪就怪呢班賤人!!!!


這個阿媽日日走出來


[隱藏]
潘媽媽,林鄭如果唔係為你個女尋公義,就唔會搞到黑暴亂港啦
依家你話佢唔理,你想佢可以點做呢?





邊個反對條例? 又顛倒黑白


反對派都唔嘈知乜事


潘媽媽,若果你係林鄭,在講求法治的香港,你會怎樣處理陳同佳,有乜建議


引用:
原帖由 ansonkpl 於 2020-9-29 07:32 PM 發表
潘媽媽,若果你係林鄭,在講求法治的香港,你會怎樣處理陳同佳,有乜建議
知你喪女之痛,但都唔好俾人利用啦




[隱藏]
個老母原來係曱甴,潘曉穎RIP吧!


台灣連簽證都唔批,  陳同佳連機票都買唔到, 又唔見你去嘈?


莫非要陳同佳坐洗頭艇?
跟住仲要大陸放佢一馬, 比大陸捉到, 台灣一樣可以拒不接受移交.



為何潘伯母不向「二百萬加一」個奸邪妖獸算帳?


反政府市民推倒逃犯條例,政府安全屋保護殺人犯 教會牧師無視死者家屬,香港又與多國暫停引渡協議,香港各界同心同德,建立世界首屈一指逃犯天堂。


喪女之痛我哋都明白, 但要怨應該揾嗰班反對派, 嗰班黑暴, 嗰班衆籌抽水着草嘅人渣。 宣稱話有二百萬+1嘅都反對幫你個女。


[隱藏]
引用:
原帖由 ax7ax 於 2020-9-29 07:28 PM 發表
咁你唔屌黃絲黑衣反逃犯條例
我已吊曱甴吊到口水乾喎.



主題標籤 #林鄭月娥
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]