• 瀏覽: 664
  • 回覆: 11
民建聯立法會議員周浩鼎及葛珮帆提出成立量刑委員會及監察司法委員會。終審法院首席法官馬道立則發聲明,強調司法機構絕不應被政治化,並指量刑是司法



民建聯立法會議員周浩鼎及葛珮帆提出成立量刑委員會及監察司法委員會。終審法院首席法官馬道立則發聲明,強調司法機構絕不應被政治化,並指量刑是司法機構一項獨立行使的專有職能。民建聯創黨主席、立法會前主席曾鈺成則表示,成立量刑委員會等建議影響司法獨立,但認為司法機構應增加透明度。

曾鈺成接受電視台訪問時表示,成立量刑委員會等建議就像有一個委員會檢視,是「不讓法官胡亂判刑」,並認為會影響司法獨立。他又指,監察委員會則是有一般市民參加監察,向法官施壓,認為「很難能脗合司法獨立的概念。」

他又指,馬道立的聲明未能完全解決黨友提出的問題,並指部分人包括中央有些人,對司法機構或部分法官失去信心。他認為,司法機構應重建公眾、中央對司法制度信心,提高處理法官行為投訴的透明度,包括判案時的言論等投訴。另外,民主派立法會議員將宣布是否接受續任安排。曾鈺成則指,希望民主派留在議會,並認為留在議會至少有機會與建制派,甚至與政府修補關係。


路遙知馬力, 日久見人心.
豬肉成又想做田不進2.0, 牆頭草兩邊擺.
當建制派[包括民建聯]都大聲疾呼要重建市民對屍髮亂像假髮狗棺亂判, 導致黑屍暴徒有恃無恐而社會動亂不息, 呢條豬肉成竟然唱反調, 佢要拍住田二五做反骨仔.

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1383228/即時-港聞-曾鈺成-設量刑委員會影響司法獨立-籲司法機構增加透明度



黃心豬肉🤔🤔


如果「成立量刑委員會等建議影響司法獨立」,咁英國而家有冇司法獨立?


引用:
原帖由 瑪卡 於 2020-9-26 07:29 PM 發表
黃心豬肉🤔🤔
香港未有國安法前, 豬肉成在youtube拍片一口咬定中央政府唔會在香港搞國安法.



[隱藏]
收聲啦,兩頭蛇。


冼師傅自從鬧林鄭係[天真娥]之後, 失咗縱冇再拍片喎.


引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2020-9-26 07:35 PM 發表

香港未有國安法前, 豬肉成在youtube拍片一口咬定中央政府唔會在香港搞國安法.
佢會唔會因德城被炒 懷恨在心🤔🤔



屍法機構應自設機制糾正量刑!


司法界確有嚴重黑暴法官存在問題;
曾鈺成請勿扮客氣吧...



[隱藏]
喂!!法庭公開直播審案!!!


仆你個臭街黃屍假髮狗棺禍港係鐵證如山, 昭昭在目.
以前港英殖民地時代, 如有暴徒向[皇家香港警察]掟汽油彈, 掟唔中都要判10碌以上, 掟中警察就判終身監禁.
依家黑屍暴徒掟汽油彈好似係家常便飯, 當場捉到假髮狗棺判黑屍暴徒係唔使通櫃, 即係掟汽油彈好似係劃著支火柴咁小事.
另一單畸屎係暴徒掟個坑渠鐵蓋入警察宿舍, 只係當時好彩掟唔中人, 掟渠蓋不同於掟汽水瓶, 掟渠蓋係會掟死人係嚴重罪行, 但呢單畸屎假髮狗棺講暴徒因飲酒而犯案, 所以判罰二百大元, 如此判刑真係撚火爆.



Oh,  no.  我仲等睇EP90

師傅加油,講出我的心聲
引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2020-9-26 07:39 PM 發表
冼師傅自從鬧林鄭係[天真娥]之後, 失咗縱冇再拍片喎.



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]