• 瀏覽: 683
  • 回覆: 2
有「翻版湯怡」之稱的許芯悅近日爆出遭楊明女友莊思明監場「怒睥」,許芯悅前晚出席活動重提此事即爆喊,透露不停被某人傳短訊人身攻擊、侮辱及詛咒!莊思明則反擊指自己才是受害者:「公道自在人心!」
藝人莊思明早前被爆與男友楊明拍戲時特地「貼身監視」,以防小三埋身,令到戲中與楊明演情侶的許芯悅被其凌厲眼神所嚇窒。前晚與邱芷微等出席帶貨王活動的許芯悅,受訪提起此事時突然耷低頭、手震兼全身發抖,沉默30秒後更開始爆喊,她說:「我唔可以講太多!出咗報道之後,收到好多長篇Message係咁鬧我,唔想受人哋人身攻擊、侮辱同詛咒我!(咩人?)有一個人,唔想提佢。」
自爆收封口令
許芯悅繼續哭訴,指「有人」叫她封嘴:「叫我唔好講呀!但點解事實唔可以講?我只係答咗幾句咋嘛,就咁樣?我覺得人與人之間最需要嘅係尊重!」更大爆「金句」:「我覺得唔係個個都會將自己畀人鬧嘅Message畀記者,去令到自己可以上到C1(頭條新聞),因為C1唔係最重要,錢都唔係最重要,就算矮做Model都唔代表人格差!」坦言為此事哭了很久,問到會否想平反?她說:「我覺得如果冇發生過一次或以上,都唔會畀人咁講囉!(搵楊明擺平事件?)我冇佢任何聯絡方式。」一眾網友卻「食花生」,笑她谷不出眼淚。
「公道自在人心」
對於許芯悅爆喊指受侮辱,思明則反擊對方:「佢呢頭喺我哋個電影群組度同我、阿楊講晒對唔住,估唔到報道出嚟會咁樣,依家出嚟見記者又話受侮辱,其實佢係咪有精神分裂?佢係咪靠老屈嚟呃飯食!好似我先係受害者喎!」隨後在社交網連續「發功」:「預咗啲講開大話嘅人係唔會咁容易收手㗎啦!你要繼續老屈作古仔博見報你咪繼續囉,公道自在人心!我又唔知你係邊個,同你講多都嘥氣。」又Hashtag「人在做天在看」及「你想利用我到幾時」等字句。

經過一晚後,思明心情似乎已平復,昨日晒出與愛犬慶生的照片,寧願玩狗都不想再理許芯悅。




做藝人搵食艱難,拍完戲收咗工仲要加料做戲,為公司套戲有收視作宣傳。

新聞來源連結:
https://hk.celebrity.yahoo.com/許芯悅哭訴遭侮辱-莊思明-佢係咪精神分裂-214500843.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
女人一爭起仔上嚟, 係好恐怖.


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]