• 瀏覽: 3,497
  • 回覆: 81
  • 分享: 2
+4
深圳公安通報, 12名港人涉嫌偷越國境犯罪, 被刑事拘留, 外交部發言人華春瑩就指他們「企圖把香港從中國分裂出去」, 協助被扣留港人家屬的議會陣線立法會議員朱凱廸認為, 華春瑩的說法是扣政治帽子, 將12人定性為港獨分子, 擔心他們會被視為政治宣傳工具, 未來可能見到他們上電視「認罪」.        朱凱廸在電台節目指, 家屬至今完全不掌握12名港人的情況, 家屬委託的律師亦未能與當事人會面, 質疑與深圳公安指保障他們的合法權益不符, 特區政府應該回應是否接受內地當局的做法.



真係完全示範賊喊捉賊, 呢堆畜生犯民呢個月不斷消費12人蛇, 內地差不多無出過一句聲! 將人蛇變政治工具就係豬西屠狗兩隻賤種畜生

注: 對唔住用畜生形容牠們真係影衰D畜生

新聞來源連結:
http://www.metroradio.com.hk/news/live.aspx?NewsId=20200914094242



屌,朱凱迪條蛋散咪做緊囉,正冚家鏟


都唔使擔心12人蛇已經俾班犯民畜生用緊做政治宣傳工具啦


你個仆街咪當緊人哋係政治宣工具囉


[隱藏]
消費12逃犯最多莫過於朱議員,透支到不得了


朱西你依家咪利用緊佢地做政治宣傳工具,應該話犧牲佢地做政治宣傳工具先啱。泛民都係無人性。


第一個將佢地攞嚟做政治宣傳工具咪朱西迪囉
明知搞得越大果12條盲毛越難返落嚟架啦



笑而不語


日日講得最多係邊個


[隱藏]
12人蛇真係有冤報冤有仇報仇認住豬西同屠狗兩隻冚家剷!
A貨家人就無樣俾你認



果十二條友唔係已經係朱生既政治宣傳工具咩?


莫非宜家想趙完鬆



賊喊捉賊


你老味, 自己迷利用緊人羅,


擔心無用的,不如衆籌啦。


[隱藏]
朱議員咁擔心唔上去聲援佢哋?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]