• 瀏覽: 28,402
  • 回覆: 512
  • 追帖: 2
  • 分享: 6
+8
12名涉潛逃到台灣的港人被內地拘留,今日踏入第30日。昨有家屬到灣仔警察總部報案,要求警方及港府徹查事發過程,包括公開當日海事處的雷達資料及水警巡邏路綫。另4位家屬委託的內地律師,料本周再到深圳鹽田看



12名涉潛逃到台灣的港人被內地拘留,今日踏入第30日。昨有家屬到灣仔警察總部報案,要求警方及港府徹查事發過程,包括公開當日海事處的雷達資料及水警巡邏路綫。另4位家屬委託的內地律師,料本周再到深圳鹽田看守所要求探視。但有協助家屬的律師表示,內地今或要提請檢察院決定是否批准逮捕,認為當事人較大機會要面對起訴。

12人在上月23日被廣東海警拘捕,目前仍被刑事拘留。部分被捕人家屬昨到警總報案,其中鄭子豪的父親稱,早在上月26日已到荃灣警署報案,但當時有警員取出其子與他在8月22日晚的WhatsApp通訊紀錄,稱他兒子「釣魚去南海6、7日好正常」,因此拒絕受理案件。鄭父質疑,為何警方擁有相關紀錄,懷疑兒子被中港政府「賣豬仔」,要求警方徹查。

另一被捕人李子賢的父親亦稱,上月28日亦曾到香港仔警署報案,當時警方僅稱其子已被拘押在鹽田看守所,惟兒子是否真的在鹽田看守所,他也無法確認。他希望港府可以替他「搵番個仔返嚟」,或至少可提供照片、信件,讓家屬知道12人目前的情況。

內地律師︰料面臨起訴機會較大

協助家屬的本土派鄒家成稱,要求港府交代各人被內地拘捕的過程、以及期間有否受傷;另要求公開事發時海事處的船隻雷達資料及當日水警巡邏路綫,並重申要安排家屬律師與被捕人會面。立法會議員朱凱迪亦指,港府一直未有交代事發過程,要求政府「起碼搞清楚喺香港(水域)發生嘅事」,而非只聽內地一面之詞。警方至截稿前未回應。

大律師鄒幸彤指,內地公安刑事拘留最長30天,即今天便要提請檢察院決定是否批准逮捕,檢察院要在7天內決定,一批家屬律師爭取本周再到鹽田看守所會見當事人。消息稱,有最少4位來自不同省市的律師會到深圳要求會面。若不移交檢察院或不批准逮捕,被捕人應可獲取保候審,但有內地律師認為,既已有「官派律師」,相信面臨起訴機會較大。

編輯︰黎家榮

美術︰陳超雄



做咩攪成咁?點解會咁既

新聞來源連結:
https://skypost.ulifestyle.com.hk/article/2757920/12內地被捕港人家屬報案 促警徹查 是否逮捕起訴 料公安今或提請檢察院



使唔使驗DNA確定下是否真係家人呢?


先查下邊個家屬協助偷渡,即刻蛇頭


巡邏路線都要比埋你?方便大家繼續釣魚?


[隱藏]
點解會咁嘅?你不如問下香港個法官,點解放佢哋保釋 ,等佢哋有機會走去棄保潛逃偷渡?


香港人是否食錯藥?又話黑警又要報警,究竟自己知吾知想點架?


正宗僕街冚家鏟,有事就話警察,冇事就話克警
當日講過,甲甴他日求警方幫忙,必絕子絕孫,絕三代!



對不同意見嘅人私了,淋易燃液體燒,用磚頭掟死,又用渠蓋碇頭要攞命,機埸禁錮圍毆、脫褲羞辱,天有眼終於有報應,所以那12個黃屍曱甴暴徒係抵L死嘅,不值得憐憫 ... ...


恐怖分子家屬終於明白香港法官買豬仔。


[隱藏]
係囉,做咩搵黑警幫手,有冇問過手足㗎?令曱甴好難堪喎


引用:
原帖由 tigerowl 於 2020-9-21 10:18 AM 發表
先查下邊個家屬協助偷渡,即刻蛇頭
邊個話問海事處果個 好有嫌疑,條船唔係佢嘅點知咁多🤔🤔



對不同意見嘅人私了,淋易燃液體燒,用磚頭掟死,又用渠蓋碇頭要攞命,機埸禁錮圍毆、脫褲羞辱,天有眼終於有報應,所以那12個黃屍曱甴暴徒係抵L死嘅,不值得憐憫 ... ...

黃狗官屢屢放生,要整頓司法



起訴機會?咪講左犯上分裂國家罪、又扮唔知?一味想害到死為止、笑死人


叫香港警察查大陸海警??有病就睇醫生啦


[隱藏]
關檢察院咩事呢? 檢察院係查官員既.

12人, 明顯有組織犯案, 個個都有重罪在身, 內地國安法更辣, 一五一十交代所幕後老闆, 出來指證, 咁可能減少少刑罰.



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]