• 瀏覽: 1,856
  • 回覆: 4
(香港文匯網記者 陳惠芳)曾在麗的電視新聞部任主播、現任南華傳媒董事總經理的盧瑞盛,昨晚突然傳出在跑馬地家中猝逝,終年63歲。其好友車淑梅在facebook轉發悼念消息悼念故友。
盧瑞盛是資深新聞從業員,先後在麗的、亞視新聞部工作。盧瑞盛更曾為梁振英參選特首時助選,曾為梁振英主持地區論壇工作,在梁振英當選特首後,盧瑞盛獲委任為中央政策組特邀顧問等職務。
車淑梅回覆傳媒説,今年6月曾與盧一起擔任義工去植樹,得知盧瑞盛離世消息感到突然,「我早幾個月先至見過佢,真係好突然,他是一個好好先生,真是好可惜。」車淑梅更感悟人生無常,還叫大家都要保重,她說:「Lo sir也是對很多義務工作最大的幕後推手,失去了他,也失去了一大股的力量!太可惜!」盧瑞盛好友曾展章亦表示:「他是在家睇睇嚇電視期間突然走咗,我哋都唔知乜原因。」
曾與盧瑞盛合作過的資深傳媒人羅燦,對老友離世深感可惜:「我聽到兩個版本,一個係話佢噚晚走咗,一個版本係今朝喺屋企睇睇嚇電視突然暈低走咗,好似話佢屋企人要等驗屍報告,所以我都唔係太清楚什麼原因。」







個人評論:以前經常見佢係亞洲電視報新聞。Anyway, RIP.

新聞來源連結:
https://www.wenweipo.com/a/202009/20/AP5f66d266e4b039ad2e4402c5.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
RIP


引用:
原帖由 Peter_H 於 2020-9-20 02:04 PM 發表
檢測時未察覺有重病
跑馬地住, 佢就係揾正香港班黑醫先累事掛.
如果佢在大陸, 應可能有得救



[隱藏]
冇長期病患突然話走就走, 其實都係一種福氣


主題標籤 #梁振英
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]