• 瀏覽: 7,240
  • 回覆: 143
+7
《港區國安法》生效時流亡海外的前香港眾志主席羅冠聰,今年獲《時代雜誌(TIME》列入年度百大人物的票選環節當中,亦是今年唯一進入票選的港人。讀者投票結果今日(19日)出爐,羅冠聰以 470 萬票居第一,佔總投票人數的 3.8%,是繼去年的「香港示威者」後,再次由香港人奪得票選第一名。但值得留意的是,最終年度風雲人物仍會由《時代雜誌》編輯選出,並會在美國東岸時間 9 月 22 日公布。

TIME 在公布結果的報道中,形容羅冠聰為香港民主運動的領袖之一,亦是香港史上最年輕的立法會議員。報道又介紹指,羅冠聰在中國在香港實施國安法後流亡。

至於今年讀者投票中居第二為全球的「醫護人員」,佔總投票人數的 3.7%,其次為「essential workers(疫情下必須上班的基層工人)」、澳洲

《時代》雜誌的編輯們選出了年度 100 位最具影響力的人物,並將在9月22日晚上10點在美國廣播公司的電視特輯中宣布完整名單。

去年《時代雜誌》最終公布,瑞典環保少女 Greta Thunberg 擊敗包括「香港示威者」在內的對手,成為年度風雲人物。「香港示威者」當時是讀者投票結果第一位。









民主運動領袖
延續真香港人精神  

新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/politics/全球-470-萬讀者票選-羅冠聰登-time-年度百大人物首位/



日後知錯, 唯時已晚


黃痴瘋會唔會唔高興?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
咁美國反種族的示威者呢?


浸浸居然無份, 一定要制裁


走佬着草都第一,當香港曱甴手足死嘅.....


羅冠聰以 470 萬票居第一,佔總投票人數的 3.8%,是繼去年的「香港示威者」後,再次由香港人奪得票選第一名。






算啦,出得多變雜,反正time變左反社會主題,第日到lunch哥,總之反共都封面🤣🤣


[隱藏]
呢D手法洗白痴腦就可以...


支持羅生


一個欠香港政府錢走佬都可以拎黎做封面、time真垃圾


CY都上唔到……呵


呢啲純粹政治嘢,玩惡心中國,冇實際作用。


[隱藏]
咩叫一丈功成萬骨枯?你地班白痴黑暴去踎監留案底冇晒前途,人地就去美國讀大學,而家又立埋大舊錢去英國歎世界,做時代人物,攞晒彩。仲未醒?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]