• 瀏覽: 5,056
  • 回覆: 52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港系法治之地,奉勸極少數亂港分子及時懸崖勒馬。與香港法律和基本法對抗下去決無出路,強大嘅中央政府和全體中國人民永遠都會為呢個法則嘅兌現而堅定背書。


呢些人遮面嘅慫相也反映出佢哋懼驚法律,害驚蹲監獄,佢哋根本冇為了追求佢哋所謂嘅正義而肯付出任何代價嘅道義勇氣。


讓佢哋負上法律責任,避免香港滑入牙煙嘅深淵,毀於恐怖主義。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
只要有人敢擾亂香港穩定,香港民眾壹定會群起而攻之,反對派慨詭計休想實現,咁香港才能更好慨發展


任何地區和國家的施政者都不會放任這種暴力行為,任何理性的社會都不應被其利用、裹挾、綁架,情願坐在壹輛失控的列車上向危險墜去。


面對疫情,兩岸同胞必須要齊心協力,才能共渡難關。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
與社會各界同心抗疫。


疾風知勁草,板蕩識誠臣。越到關鍵嘅時刻,越可以睇出邊個係君子邊個係小人。


對於害國禍港嘅暴徒,我哋一定要全力聲討,嚴懲不貸。


依家疫情當前,泛民們還要喺呢中間做文章,呢種行為真系令人不齒


喺中國唱謠言系罪加一等,啲打着幌子,無視法律嘅不法分子會得到懲罰。


[隱藏]
國家有難,自當竭盡全力,我哋嘅重心更應該放喺疫情上便。唔好被泛民挑唆,獨善其身。


主題標籤 #李卓人
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]