• 瀏覽: 1,006
  • 回覆: 24
香港學生及青少年吸毒情況有上升趨勢!禁毒常務委員會今日(16日)在季度會議上檢視了今年上半年香港的吸毒情況,根據藥物濫用



香港學生及青少年吸毒情況有上升趨勢!禁毒常務委員會今日(16日)在季度會議上檢視了今年上半年香港的吸毒情況,根據藥物濫用資料中央檔案室的最新統計數字,上半年被呈報的整體吸毒人數較去年同期下降7%,由3703人下降至3459人;至於21歲以下吸毒人數則下降2%,由277人下降至271人,當中學生約佔該年齡組別吸毒人數的30%,亦較去年同期輕微上升,顯示有需要關注學生吸毒的問題。而海洛英繼續是最常被吸食的毒品,人數較去年同期上升11%。


統計指出,今年上半年吸食大麻的人數較去年同期下降5%,由333人下降至317人。而21歲以下青少年吸毒者中,大麻繼續是最常被吸食的危害精神毒品,佔總人數約50%。至於吸食危害精神毒品人數較去年同期下降21%,由2293人下降至1818人;而吸食麻醉鎮痛劑人數則較去年同期上升11%,由1854人上升至2052人。在首次被呈報的個案中,有574人吸食危害精神毒品,繼續遠超吸食麻醉鎮痛劑的81人。

在被呈報的整體吸毒人數中,海洛英吸食人數較去年同期上升11%,由1853人上升至2050人。而最常被吸食的危害精神毒品,繼續是俗稱「冰」毒的甲基安非他命,但被呈報的吸食人數則下降24%,由863人下降至660人。

至於首次被呈報的吸毒人數較去年同期減少27%,由881人下降至640人,其中21至35歲的年輕成年人佔45%。而首次被呈報的吸毒者的「毒齡」(即由初次吸毒至被檔案室呈報機構呈報的時間)中位數為4.8年,較去年的5.5年為低。

禁毒常務委員會主席張建良醫生表示,留意到被呈報的21歲以下青少年吸毒者中,大部分吸食大麻,認為年輕人應該認清大麻是毒品,吸食大麻不但會令人上癮,更可能嚴重損害精神健康。

委員會補充指,今年上半年被呈報的整體吸毒人數雖然較去年同期有所下降,但有關數字可能受疫情影響,例如呈報機構接觸到的吸毒者人數或有所減少,亦可能需要更多時間才呈報吸毒者資料予檔案室。








顏色革命中,一定包括毒品

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200916/bkn-20200916164641278-0916_00822_001.html



香港教育無眼睇


吸食海洛英.............神仙難救


毒品................你玩唔起


[隱藏]
社會又咗11%嘅渣滓.


邊有咁多錢食呀

唔通出去衝有錢收呀?



黃色政治圈內,毒品、性、金錢就是一切


食毒品有咩問題?
大把歐美國家將大麻合法化啦。
手足壓力大唔比食啊?



氣温廿幾度,紅磡暴大有好多人有「低温症」。


[隱藏]
引用:
原帖由 tam_n 於 2020-9-16 10:04 PM 發表
氣温廿幾度,紅磡暴大有好多人有「低温症」。
唔通話人毒癮起,冇上電咩



因為好多學生太有錢及容易獲得金錢了。女嘅,唔洗講啦企理小小嘅PTGF,次一同賣皮肉,妖級可以賣有漬及體溫內衣。或賣相,最差勁嘅做下天使。男嘅,八月十五或靠把口做尿斗。當然Lunch哥個職位人多欖芋充數啦,申起隻爪,有小記紀錄嫁嘛!當然二套衫黑白快換。運輸小隊,阻擋,被驅趕行街,購烏,路人甲乙丙,傘陣。等等等,有出場費。另外老外示威自己書寫及各自art work 。香港有大中細印制精美啦啦隊banner+各色旗幟,似乜嘢?你無睇美國總統選舉大會,洗幾十億美金嘅選戰才有資格用得起,香港一年十個八個所謂示威,你計下要幾錢成本,真係靠街站個箱,你又錯了,係條數目/銀碼由黑變白。勇武!No la 另一批次嘅人。錢多左,衫褲鞋電腦手機藍牙耳機都有贊助,甘d錢要點用呢?



勇武,曱由


孽賤猿會話學生有自由㗎嘛,咪L干擾呀


引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2020-9-16 09:52 PM 發表
吸食海洛英.............神仙難救
要控制學生離不開錢、女(仔)毒品上年口罩內加料



[隱藏]
好明顯啲黑暴咁瘋狂都係take晒嘢,上晒電啦。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]