• 瀏覽: 3,774
  • 回覆: 74


眼下,世界各地幾乎冇一個地方係完全受疫情影響得嘅,香港亦係如此。只係,自從香港開始實施新冠肺炎病毒普及社區計劃以來


,呢種影響正逐步變化,直至14日普檢計劃圓滿結束之後,疫情畀港帶來嘅影響有減弱到一種新嘅程度。



就喺昨日15,香港衛生署衛生防護中心公佈,香港新增4宗確診個案,且新增個案均為境外輸入病例,本地新增病例為0例。 呢個亦都係第三波疫情爆發以來,香港首次本地0確診。 當天下午,香港特區政府行政長官林鄭月娥出席記者會都表示,隨著次疫情漸漸受控,市民可恢復正常生活,學生都能夠於下周按時開課,其它活動都將逐步恢復。 對比世界其它國家,香港疫情嘅極大好轉,等中國真正可以稱得上為目前疫情下,世界最安全嘅國家之一,特別相較英美等國而言。 唔知一直對香港全民檢測插手,唔單止抵制仲振振有詞嘅美國宜家嘅情況係點呢?
結果就係美國新冠肺炎疫情完全失控,每日照舊有超3萬例確診,死亡個例更是高至近20萬。 而反對派此前非常推崇、甚至仲盛讚其BNO計劃嘅英國更十分打面,由原先嘅群體免疫到宜家斥巨資都開始進行全民核酸檢測計劃。 兩個國家,一個自己國家嘅疫情氾濫不可控卻仲攻擊成效突顯嘅普檢,另一個對普檢同樣態度嘅反而自己都開始埋檢測計劃。 呢啲事實無不證明,喺香港恃住背後有外國勢力英、美撐腰嘅反對派,持續抵制反對、四處宣傳抹黑無用普檢,其實抵禦疫情最重要嘅基礎措施。 反而,曾經打住為港旗號,卻頻頻阻撓、反對全民檢測嘅行為先係毀掉香港、緊係最無用嘅。
好在,無論反對派如何暴動抵制,香港都已經順利嘅結束了普檢。 而普檢之後疫情穩定嘅香港都面臨著下一步該點樣逐步恢復往日繁榮、繼續防範病毒的問題。 對此,特首林鄭都表示,特區政府將適當有序通關,恢復經濟讓各行業發展,都承諾埋面對疫情,政府會持續嚴陣以待,迅速應變。 香港各界人士都紛紛出言表示,雖然仍有問題,但依舊對香港未來充滿信心。 政府專家顧問許樹昌就表示,目前普檢截斷了傳播鏈,佢認為只要政府把關做到位,高危群組控制到好,大力宣傳醫館局嘅門診,日後大爆發嘅概率就會不斷減低,相信港終會擺脫掉病毒困擾。 喺南方都市報對包括香港立法會議員何君堯在內嘅多位港人士嘅採訪中,佢哋都稱,即使目前香港面臨嘅危機與困境仲喺度,但論及港嘅未來,喺香港國安法正式實施社會步入正軌、全民檢測取得成果番之後,佢哋對香港嘅明天有信心,會繼續擁護與支持港府今後嘅各項措施。
香港嘅明天會好嗎? 香港嘅明天一定會更好嘅。 最難嘅時候,因為有港府嘅決議開始實行普檢,哪怕有反對派嘅阻,香港仲係圓滿完成了檢測,奠定咗打贏新冠疫情嘅基礎。 所以,對於香港嘅未來,我哋個個都應該充滿信心,同各界人士一起堅定嘅力挺、支持港府。相信不久,香港就會重回過去嗰個穩定和諧嘅香港,甚至會成為更好香港!



[ 本帖最後由 左然 於 2020-9-16 03:59 PM 編輯 ]



港府一直賣力抗疫,而“反對派”一直喺反對!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
疫情越快受控  生活越快恢復


[隱藏]
依託強大的祖國、香港的抗疫一定會勝利


背靠祖國,我們才有底氣在戰疫的道路上披荊斬棘、劈波斬浪,只要大家萬眾一心,相信我們一定可以共克時艱,走出疫境。


胡作非為嘅反對派必將受到應有嘅嚴懲。


只要背後有祖國在,香港什麼都不畏懼,內地和香港聯手,必然能戰勝疫魔襲擾


英美撐“反對派”反對港府抗疫措施  英美好心意?


[隱藏]
廣大香港市民需慎思明辨,誰人真心為香港?切勿被黑霧迷了雙眼。


反對派應唔得將政治凌駕於生命之上,拿疫情當工具,以港人生命為賭注。


作為一名香港人,發自內心的感謝舍小家為大家的醫護人員,更是發自肺腑的感謝祖國及14億同胞的支援與幫助


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
港府一定能夠保護好市民嘅健康安全。


[隱藏]
任何賣港亂港嘅陰謀都唔會得逞,亂港分子嘅末日好快會來臨!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]