• 瀏覽: 32,456
  • 回覆: 521
  • 追帖: 2
  • 分享: 7
+35
12名涉嫌偷越國(邊)境犯罪的港人,被刑事拘留於深圳鹽田公安分局20多天。民主黨立法會議員涂謹申說,回歸以來,很多觸犯嚴重香港法律的港人潛逃內地被捕後,內地於返涉事者到本港前,均沒有以非法越境罪控告涉事者。 有份協助12名港人家屬的涂謹申又說,即使內地有權調查案件,特區政府亦應有合理關注,包括被捕者...


12名涉嫌偷越國(邊)境犯罪的港人,被刑事拘留於深圳鹽田公安分局20多天。民主黨立法會議員涂謹申說,回歸以來,很多觸犯嚴重香港法律的港人潛逃內地被捕後,內地於返涉事者到本港前,均沒有以非法越境罪控告涉事者。

有份協助12名港人家屬的涂謹申又說,即使內地有權調查案件,特區政府亦應有合理關注,包括被捕者是否得到應得法律保障,包括聘用自行選擇的律師。

他表示,既然特區政府認為12人觸犯香港法律,就應該要求內地將12人遣返本港,質疑如果政府沒有要求遣返,就不符合一貫做法,令人質疑特區政府想借內地,去審判涉案人士在香港的行為。

逃生令我好亂!
以前成日話政府唔聽意見夾硬嚟!
原來只係唔可以對香港。
對內地就可以打橫來,乜都得㗎?

要求遣返?根據乜嘢法?
借內地去審判?講到佢地冇犯法咁喎!

其實係大陸係坐監,果班去到台灣咪又係坐監!
有乜所謂呢!

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1549687-20200915.htm?spTabChangeable=0

[ 本帖最後由 dtw 於 2020-9-15 02:09 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
講真,呢12件已經玩完架啦,大家心照啦!


不如落力加多幾咀,快D打把,快D可以拎出來拜,就快D再暴動,係咪?



尊貴的塗議員
既然咁緊張呢12瞞徒
就應該自己親自上深圳接拒哋返嚟啦
而唔係日日係度抽水啦哦, 係喔, 唔知塗議員返唔返到深圳呢?



[隱藏]
引用:
原帖由 cannabisbaby 於 2020-9-15 01:30 PM 發表
呢條L樣個牌係咪淘返來?咁on9既野都講得出?台灣果5件又唔見你提既?
一句也不提



綠帽申老人痴呆


HK要保住自由城市虛名局住比班耳猿恰


咁又係嘅,港府做好做醜都應該要求吓啦,內地同唔同意都叫做交咗差吖嘛,塗生咁講都合理嘅,不過唔好申請當批准就得嘞


犯民成功爭取反修例,精采人生,一世案底


[隱藏]
毒媒犯民政棍不斷將每樣事政治化,製造更多反政府市民反政府而獲取紅利(選票),香港人冷靜思考下我們需要什麼?呢d政棍為社會民生又做過什麼?不要淪為犯民政棍利用上位嘅工具。


塗已完若仍有半點人性, 就應停止消費12瞞逃啦.


逃已完講呢啲垃圾,只係俾曱甴、美國聽。佢哋聽咗就好high,話香港政府、大陸政府好衰㗎喇。至於現實、法律、12瞞逃嘅命運,佢哋好少理。


涂謹申你病得好嚴重
提議你搵郭家麒打支快樂針



日日係到刷存在感
做實事啦
有本事親身上大陸理論



[隱藏]
呢12個人好似想離開釣魚散心,點解塗先生咁想佢地返香港? 對唔對得住手足? 

仲有上年逃犯條例都修改唔到,有咩法理要求大陸移交呢? 



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]