• 瀏覽: 2,126
  • 回覆: 40
https://std.stheadline.com/politics/article/1371714/政治-新聞-未來着重反監控-黃之鋒-健康碼-是下一個戰場
普及社區檢測計畫明日結束,「健康碼」再次受到關注,但反對派的焦點亦同樣從「全民檢測」轉移至「健康碼」之上。前香港眾志秘書長黃之鋒今日發文更表明,「健康碼」將會是下一個戰場。
在普及社區檢測計畫推出前,反對派已以不同理由提出反對及杯葛,隨着計畫進入尾聲,反對派的焦點亦開始轉移。黃之鋒今日下午在社交平台發文指,「除了在個人層面杯葛全民檢測、確保手機電腦加密,未來更要從政策及運動層面反抗,反對政府推動『健康碼』。」
黃之鋒在文中質疑政府「利用疫情拓展社會監控」,「健康碼」實施後會出現各式各樣的數碼監控,認為「對抗滲透和監控變得更加重要,『反監控』將會成為未來一條重要戰線。」,而「健康碼」將是下一個戰場。

黃之鋒指「健康碼」是下一個戰場。
河童以為自己係主宰,好有影響力



以為自己係邊個你只係一隻奶屎忽既走狗


河童****1同條女系我做人目標!我要日日屌


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
唔通班黃蟲曱甴又要跪底攞健康碼?,好似現在發現自己被玩弄又要支持逃犯條例和23條,先可能救得返班12個逃犯?


越南賤種


戰里八街


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
你條仆街唔L要健康碼,你唔好阻9住人哋要啦

監控,你老美主子每秒都監控緊你條人渣,你唔L敢反佢枱



[隱藏]
瘋瘋都真係on79!


講緊過關先要健康碼,河童咁驚到時可以唔申請,冇人逼你用


黃屍同儍侵一樣用抗疫來做戰場, 視人命不顧


黃痴瘋原來真係痴撚左線,什麼野都可同政治掛鈎,真係想估計下美國佬俾左幾多著數佢


不如講手機都唔好用,出街包到冚哂


[隱藏]
痴鋒真係夠痴, 你驚監控咪唔好申請健康碼咯. 如果我冇需要返大6, 我都唔會晒時間去申請健康碼. 不如話怕俾海關知你北上, 唔好過關, 坐船偷渡啦


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]