• 瀏覽: 1,485
  • 回覆: 17
+2
人民力量副主席譚得志(快必)早前被控多項發表煽動文字及公眾地方作出擾亂秩序罪而被捕,現時正還押。同為人民力量的議員陳志全



人民力量副主席譚得志(快必)早前被控多項發表煽動文字及公眾地方作出擾亂秩序罪而被捕,現時正還押。同為人民力量的議員陳志全表示,高等法院將於周四(17日)開庭,審理快必的保釋上訴。                                                
                                                
                                                                                                警務處國家安全處於本月初拘捕快必,指他在6月至8月期間以防疫為名,在多區擺設逾20次街站,期間多次高叫「721唔見人」、「五大訴求、缺一不可」等口號,被控6項發表煽動文字和2項在公眾地方作出擾亂秩序罪。裁判官拒絕快必保釋申請,下令把他還押懲教署看管。                                                
                                                
                                                                                                另外,快必於5月24日在銅鑼灣街頭舉辦「健康講座」,期間有派發反對港區國安法和國歌法的單張,亦有高叫口號,其後被控舉行或召集未經批准公眾集會、在公眾地方內作出擾亂公眾秩序的行為等罪名,將於明日(14日)下午,在東區裁判法院應訊。


原來聽日可以去東區法院睇傻仔快必著住監躉制服上庭應訊喎, 因為佢依家係還押, 聽日上庭係另一單畸屎, 所以唔可以更換自己的衣服上庭, 一定要著監躉制服, 傻仔快必一定係有型有款.
星期四睪丸假髮狗棺一定批准傻仔快必可以保釋, 佢走出髮停一定又牙撚眨眨咁鳩叫.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200913/bkn-20200913184947235-0913_00822_001.html



就睇下司法是否公正啦


任何人上庭都係著便服


引用:
原帖由 tony.hk 於 2020-9-13 09:54 PM 發表
任何人上庭都係著便服
花柳全在獄中經常都犯罪再押上法庭受審加刑, 佢上庭時好似都係著監躉制服.
判咗坐監的人在獄中提出上訴, 到法庭審理時佢係換上自己的衣服及帶埋包頭去法庭, 因為佢勝訴時立即走得.



[隱藏]
有無入埋呢條罪



保釋都不能離開香港.


自願返大陸就由得你.



食屎狗肥必 慢慢坐啦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
眾籌


[隱藏]
引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2020-9-13 10:18 PM 發表

花柳全在獄中經常都犯罪再押上法庭受審加刑, 佢上庭時好似都係著監躉制服.
判咗坐監的人在獄中提出上訴, 到法庭審理時佢係換上自己的衣服及帶埋包頭去法庭, 因為佢勝訴時立即走得. ...
花枊全坐左咁多年,套衫爛左啦
你屋企有幾多套衫係保存廿幾年??



引用:
原帖由 半夏善良的黑頭 於 2020-9-13 11:09 PM 發表
11609926 有無入埋呢條罪
睇下邊個法官俾快必保釋坐洗頭艇出海釣魚..



快慢必齊齊入冊 皆大歡喜


白痴仔


我估都幾大機會可以保釋。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]