• 瀏覽: 1,841
  • 回覆: 16
新冠肺炎疫情嚴重打擊經濟,政府推出保就業計劃供僱主申請作工資補貼,但須承諾不裁員。因管理不善而在全球最佳航空公司排名跌出



被罷工了!

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200911/bkn-20200911074331000-0911_00822_001.html



先炒曾罷工嗰班!


哈哈哈.
國泰城內大三罷, 弓起飛雞成功爭取.



罷工好


[隱藏]
黃屎們震緊


國泰十月炒咗6000隻飛雞, 之後疫情放緩又有疫苗, 2021年開始全球招聘新空服員, 舊飛雞一律唔請, 主要招請大陸北妹, 樣靚身材正, 又聽教聽話唔會搞罷工.   


先炒罷工亂港嘅曱甴,缺一不


罷工飛G,曱甴求仁得仁


國泰以前主要招聘對象係本地的陀地妹, 呢班陀地妹好撚臭串, 幾間飛雞工會的女主席都係串過碼頭咕厘, 郁下就搞罷工, 搞到香港的飛雞個朵都臭晒, 國泰依家就係趁勢炒晒呢班臭咀飛雞, 明年開始招請一批大陸囡囡做空服員, 大陸囡囡都係國內名牌大學的外文系本科畢業, 香港飛雞係自取滅亡.  


[隱藏]
一年多前的「攬炒夢」,如今徹底實現了。


飛雞狠撚到,卒之攬炒成功


最快10月裁員料達6000人 .


曾經罷工嘅一律炒得


近年好憎國泰的員工,每年都搞罷工,都唔知買唔買佢哋機票好,乞人憎!!!


[隱藏]
罷工丫嗱


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]