• 瀏覽: 4,734
  • 回覆: 79
  • 分享: 3
+3




被黑暴攬炒文宣封為所謂8.31「烈士」的「死者」韓寶生,日前現真身,自爆已經流亡英國。他29日在YouTube上載影片聲稱,自己過去一年被流傳已失蹤,但事實上他被警方控告八宗罪,於今年7月17日上庭前夕,潛逃到英國尋求政治庇護。

「韓寶生」最近接受黃媒專訪時自爆真名是王茂俊。對於太子站內是否有人死亡,王坦承自己眼見沒打死人。他雖已多次澄清「我根本都唔係叫韓寶生、我沒死」,惟反被黑暴辱罵為「狗」,甚至有人指他是警察假扮。他無奈稱「大家根本唔相信,只相信自己個劇本,認為我呢個角色就必須要死。」對於潛逃外國的生活,王講到「喊咁口」,話「真係壓力爆煲」,他現時只能用積蓄頂住先,三餐則靠超市就快過期的特價品,惟有諗計在眾籌平台Patreon開設賬戶,po返啲「抗爭」相嚟抽水,希望籌旗幫補吓。


黃狗正乞衣,又眾籌呃錢,點解唔問羅三七科水?佢都係英國!

新聞來源連結:
https://www.dotdotnews.com/a/202008/31/AP5f4c62dee4b0d6297fac66c3.html



原來黃色經濟圈就係幫著草既人跑山


曱甴博同情!


[隱藏]
d神棍話好多亡魂架喔。
831無死人
282輸死人



"大家根本唔相信,只相信自己個劇本,認為我呢個角色就必須要死。" - Very surprised. This comes out from the month of a cockroach. Be careful, all cockroaches work in a dream, think in a dream, and eat in a dream. They won't accept themselves when wakes up.   


引用:
原帖由 曹三豐 於 2020-8-31 11:53 AM 發表
https://dw-media.dotdotnews.com/dams/product/image/202008/31/5f4c62c8e4b0e9a52f64eb30.png



被黑暴攬炒文宣封為所謂8.31「烈士」的「死者」韓寶生,日前現真身,自爆已經流亡英國。他29日在YouTube上載影片聲稱,自己過去一年被流傳已失蹤,但事實上他被警方控告八宗罪,於今年7月17日上庭前夕,潛逃到英國 ...
揾深圳聰囉,咁啱嚮英國,拎住幾千萬都唔知點使!



真On9,假死人,做狗蠅,儍西西,唔識醒,好可悲,77柒


無可能,成年啦,手足個個月燒咁多金銀衣紙比你,點會窮呀!


[隱藏]
手足籌旗比佢買層樓先


耶穌


咪左望右垽捐錢喇手足boat底見



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
似乎冇乜利用價值了


[隱藏]
「烈士翻生」一事,網上有「手足」聲稱︰「耶穌基督死後三日復活,『手足』死而復生,一定因為耶穌基督顯靈!」


奸邪妖獸濫用耶穌基督之名,可惡得很!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]