• 瀏覽: 16,159
  • 回覆: 315
  • 分享: 5
+8
民主黨早前宣布,將按科學化全港性民調結論決定是否延任。民主黨今日與香港民意研究所商討後會見傳媒,公布初步安排。

民主黨主席胡志偉表示,民調將會採取「雙門檻」安排,即民研主席鍾庭耀日前所提出,剔除「無意見」者後,若整體受訪者過半數有同一傾向,或超過三分之二的民主派支持者有同一傾向,民主派就應該跟從決定。

他強調,尊重專家的意見,並指該黨會跟從民調結果。若最終未能達到門檻,則會再交代決定去留的考慮因素。至於民調的門檻水平及調查安排等,則由民研作進一步說明。他又指,不論民調的結果如何,希望民主派可團結對抗困局及暴政。林卓廷則重申,會尊重民意及完全聽從民研的建議,並指希望透過深入及廣泛的辯論,讓市民明白去及留的優劣之處。


                     
            
               



調來調去都係為想撈, 但又難為情, 搵個位自圓共說.
簡單D, 真接話做埋一年, 洗乜搞咁多野呢?


新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1354289/即時-港聞-民主黨與香港民研商民調安排-採-雙門檻-機制決定去留

[ 本帖最後由 男E 於 2020-8-24 03:11 PM 編輯 ]



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
議員愛良知,但更愛「糧支」。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
想留下來就說吧,搞咁多事為咩呀!總之,留下來做隻聽話的狗,下屆仍然可以繼續做


[隱藏]
點都會做返議員啦仲搞咁多野仲乜 一班賤種


最終極的民調標準為:只要全香港有一個人希望泛民留任,泛民唯有勉為其難留下來。


搞咁撚多嘢做咩!搞來搞去最終咪又係想坐定定係度,一個月收三四十個,畀連登仔屌下有乜所謂

[ 本帖最後由 Domson 於 2020-8-24 03:20 PM 編輯 ]



龍門任牠搬!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
really 9 up


真係肉撚酸 


垃圾戲子


如果冇錢畀你睇下佢哋會唔會留任呀?上次八萬一年喎喺個議會裏邊嘩嘩嘩噉又一日,好過出去掃地。


泛民為糧支條門檻改到啱為止



[隱藏]
得啦,全世界都知你要採取
[雙龍門制]
調到你贏為止



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]