• 瀏覽: 985
  • 回覆: 6
不論任何國籍任何教育程度的人,大部份選舉時也只會選最民粹主義的侯選人,或者選個靚仔靚女。所以根本應廢除選舉。同樣,任何人也有自己立場,個總理的政治立場同自己報館接近的,咪報少些他的衰野。總理的政治立場和自己報館相反的,連個總理食熱狗茄汁在嘴邊抹不淨也放大來報道。之後一般盲毛就係睇報紙而影響他們對政客的判斷。


引用:
原帖由 kit05hk 於 2020-8-23 11:34 PM 發表
不論任何國籍任何教育程度的人,大部份選舉時也只會選最民粹主義的侯選人,或者選個靚仔靚女。所以根本應廢除選舉。同樣,任何人也有自己立場,個總理的政治立場同自己報館接近的,咪報少些他的衰野。總理的政治立場和自己報館相反的,連個總理食熱狗茄汁在嘴邊抹不淨也放大來報道。之後一般盲毛就係睇報紙而影響他們對政客的判斷。 ...
其實大部分人 以為自己諗嘅嘢 就係自己嘅意願, 其實好多事 都係受環境 信仰 傳媒....... 等等去影響, 如果 有人可以控製到 呢幾樣嘢, 佢就可以左右到你嘅決定。



引用:
原帖由 lam913 於 2020-8-23 11:45 PM 發表



其實大部分人 以為自己諗嘅嘢 就係自己嘅意願, 其實好多事 都係受環境 信仰 傳媒....... 等等去影響, 如果 有人可以控製到 呢幾樣嘢, 佢就可以左右到你嘅決定。 ...
所以中共拿回耶教控制權唔俾羅馬教廷話哂事係正確決定。同樣,中共唔容許傳媒以新聞自由為名防礙政府施政也是正確做法。



各國文化經濟發展不同, 不可能照版煮碗, 等於農民的兒子問, 爲什麽不能像富翁家每餐食三文魚牛扒。


[隱藏]
引用:
原帖由 DoomHK 於 2020-8-24 09:15 AM 發表
各國文化經濟發展不同, 不可能照版煮碗, 等於農民的兒子問, 爲什麽不能像富翁家每餐食三文魚牛扒。
中共果套係唯一一套適合全部國家,不管他們是什麼文化。



引用:
原帖由 kit05hk 於 2020-8-24 10:27 PM 發表
中共果套係唯一一套適合全部國家,不管他們是什麼文化。
要因時度勢, 雖然我唔識什麽社會科學, 但眼見大陸由共產主義變了市場經濟, 由無產階級到物權法出台保護個人私產, 由自力更新到現在不斷呼籲各國加強交流加強合作共同發展, 已經變或進化得好緊要。



引用:
原帖由 kit05hk 於 24-8-2020 22:27 發表


中共果套係唯一一套適合全部國家,不管他們是什麼文化。
只要一個群體之中出現了分岐,最低限度就是一分為二,
把人一分為二,把國家也一分為二,
亦可以一分為三、四、五、六...,如此類推。
不過分岐在現實的多元化世界是必然會出現的,處理問題的手法有兩種:
1. 自由選擇站隊那一方,由選票決定方向,所以就出現了民主自由。
2. 專制地控制每一個人的差異,大家一起共同試錯和進步,所以就出現了中國特色社會主義。
當兩種不同的社會發展起來,就會產生兩種標準,而且互相排斥和互相指責,
其實沒有一方有絕對的錯誤,只是大家走上了不一樣的發展之路。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]