• 瀏覽: 26,062
  • 回覆: 201
  • 分享: 9
+3

美國財政部日前公布制裁中港官員名單中,包括前警務處處長盧偉聰。近日網上有傳言指這位「前一哥」已移居加拿大,有有人說他到美國與家人團聚。盧偉聰透過警方澄清一直在港生活,並無任何移民計劃。
對於外界傳言退休後移居美加,更有報章專欄因而諷刺他崇尚美國制度、背叛中國。盧偉聰回應指,留意到近日有網上言論,甚至報章專欄指他已移居外地,他嚴正澄清有關言論。重申自己熱愛香港、熱愛祖國,一直在香港生活,與家人並無移居他國的計劃,對無中生有的失實言論感到遺憾,並保留一切追究權利。




如果你好似現任一哥咁強硬對付暴徒,警察亦唔會一路挨打,抵你宜家做左尾國condom

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1343606/即時-港聞-維港會-傳移居美加-盧偉聰-一直在香港生活



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
你條PK,摺埋啦,如果你可以早啲止暴制亂香港會搞成咁,抵你俾美國佬制裁。


不如搞個中國常識問題比賽,看看盧Sir有幾熱愛祖國 


[隱藏]
引用:
原帖由 羅尼激光劍 於 2020-8-11 11:18 PM 發表
不如搞個中國常識問題比賽,看看盧Sir有幾熱愛祖國 
同意



曱甴仔又柒多鋪


肥盧聰係暴動期間做過d咩,食屎啦


佢既無能,大家係睇到


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
呢條廢西聰
一哥人工
看更能力



垃圾聰在職期間,香港亂到七彩


哇 上面D宣傳機器連警隊一哥都扣做漢奸走狗.. 第日邊個敢同國家做事?
無記錯傻聰到上年11月先退下火線,算係頂左幾單大獲野啦
無論幾廢都好 無功都有勞
哩一點亦都係我認為要改組文宣機器既原因 上面班人太土 成唔到大事



擺明是被逐出美國啦,傻仔聰


黃絲又玻璃心了!


[隱藏]
一場黑爆就見到盧生處事能力了


主題標籤 #警務處
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]