• 瀏覽: 33,931
  • 回覆: 345
  • 分享: 6
+5
中美關係緊張升級,台灣成為中國大陸與美國角力場。美國資深分析師戴維斯(Daniel L. Davis)在外交界媒體撰文指,兩岸一旦爆發武力衝突,美國應否「保衛」台灣已成外界關注點;他直指,協防台灣成本過高,中美若開戰美軍有戰略潰敗(devastating strategic losses)風險。

戴維斯為退役美國陸軍中校,是現任國防智庫機構Defense Priorities的資深分析師,他於本月6日在《國家利益(The National Interest)》雜誌上刊載專文,探討美國應否「協防」台灣的問題。

專家:美即使靠著戰略獲勝 也得付出慘重代價


戴維斯在文章指出,一旦台海戰爭爆發,出兵協防的美軍極有可能遭解放軍擊敗,即使靠著戰略獲勝,美方也得付出慘重的代價。 



戴維斯在文中引述美國國防部五角大樓、智庫蘭德公司(RAND Corporation)的報告,詳列美軍在台海軍事衝突中,可能面對的風險;包括解放軍不僅會攻擊區內的美軍基地、美軍航母,還可能在太空攻擊美方的人造衛星、破壞美軍通訊網絡。

戴維斯指出,儘管這並不代表美國必定被迫入窮途末路,只是有一個前提:美國領導人須審慎提出一個符合成本台海策略。  惟他感嘆說道,許多美方決策者似乎對此沒有足夠透徹的了解。 

他舉例來說,前美國國防部長辦公室中國科科長包士可(Joseph Bosco)曾呼籲美國國會應盡快通過《台灣防衛法(Tawian Defense Act)》,釋出「中國若以武力攻台,美必防禦台灣」的強烈訊號。

專家建議:鼓勵日韓提升軍力 牽制大陸

但戴維斯指出,若國會通過《台灣防衛法》,美國政府便有義務延遲及阻撓中國任何以武力控制台灣的舉止,為此需承擔一定的風險及成本。



為左連任,浸浸真係什麼都會做得出

新聞來源連結:

https://china.hket.com/article/2720277/【中美角力】 美智庫:美軍貿然協防台灣 或被解放軍打至潰敗?mtc=80010



與鳳凰同飛,必是俊鳥;與虎狼同行,必是猛獸!
你能走多遠,看你與誰同行!
低估解放軍同中國人民, 守護國土嘅能力, 只有死路一條.


有乜依郁,先隊霖日韓兩個基地。睇你點後援


東風同巨浪不是用來擺放的


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
美國佬只會死路一條


日韓點會咁on9


開戰機會唔係好大。
大陸唔係好想打,因為佢無必要而家開戰!喺全世界疫情下,佢變咗瓷器!
事實美國喺台海開戰,勝算真係唔大,所以佢成日慫恿啲盟友一齊搞大陸,但真開打,邊個國家想送啲人民去死(唯一諗到就係黃絲,佢哋覺得美國幫緊佢哋,而美國又唔使成本)。
如果得美國一個,根本唔係好夠能力喺台海開戰,主要代價太大!開戰最慘就係台灣人民,肯定水深火熱,嚇都嚇死!



結論又係揾代理人替死

呢招唔work, 又要加人軍費, 又要人地協防美軍替死, 呢個世界乜好處你都攞哂, 邊有人咁傻



[隱藏]
特朗普政府處理台海就是虛張聲勢
希望嚇到中共退縮,以零代價達到目的
搞香港有關法案,制裁中港官員都是同一套路
用嘴砲可以轟到你暈,絕不會出實彈,只因為對方中國太強。



中國一定要忍,時間在我們這邊,全世界疫情只有中國完全控制住了,復工復產當中,一萬年太久,只爭朝夕


引用:
原帖由 alex33hewlett 於 2020-8-11 09:47 AM 發表
智庫 : 前美國國防部長辦公室中國科科長包士可(Joseph Bosco)曾呼籲美國國會應盡快通過《台灣防衛法(Tawian Defense Act)》,釋出「中國若以武力攻台,美必防禦台灣」的強烈訊號。

係咁通過咗即是捉自己軍隊上轎, 若是但一方開第一鎗腫桶就冇轉彎餘地, 焗打. 想縮沙都幾難. :smile_ ...
唔洗講到好似物理定律唔可以violate, 呢d條約根本無法律效力 唔執行又點, 想癈就癈 到最後都係要計下條數先



引用:
原帖由 boymeetsgirl 於 2020-8-11 10:02 AM 發表
中國一定要忍,時間在我們這邊,全世界疫情只有中國完全控制住了,復工復產當中,一萬年太久,只爭朝夕
基本上係呀 日本生育率低過死亡率,  有forecast 幾百年後最後一個日本人死埋, 日本本土就無哂日本人
以逸待勞就得



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
北韓要快d做核彈


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]