• 瀏覽: 314
  • 回覆: 2
香港江蘇社團總會強烈譴責美國財政部對 11 位中國政府涉港工作機構負責人和香港特區官員實施所謂的「制裁」,並批評該行為屬卑劣和無恥。



總會指,香港事務是中國內政,其他國家無權干涉。港區國安法填補香港維護國 家安全的制度漏洞,維護香港社會秩序,讓市民生活重回正軌,法制正義得到彰顯,開啟香港由亂到治的歷史轉折。總會又指,自港區國安法公佈以來, 美方對中國內政強加干涉,如今又以「限制香港政治自由」的荒謬藉口, 對官員實施所謂的制裁打壓。總會續指,「如果美國認為所謂制裁就能讓中國人妥協退讓,那他們是弄錯了時代、打錯了算盤、枉費了心機。 」



犯民縱容黃屍曱甴呢班冚家剷殺人放火! 呢D叫民主? 中國撥亂返正叫做壓制民主? 美國同班附庸狗已經走火入魔! 未美國肺炎未爆發之前尾國國力衰退已經顯現, 唯有搞亂香港影響中國, 現在美國肺炎每日6~7萬確診死過千! 經濟大幅倒退, 美國政府不但唔想辦法解決反而制造事端令環境更加惡劣!

美國人一直自認軟實力: 荷李活, 假新聞, 軟件係天下第一! 點知中國一個小小嘅TikTok就搞到美帝要用莫須有嘅罪名以國家之力買起佢消滅佢! 看看今日嘅荷李活電影因為肺炎變得一池死水影響力也就大減! 假新聞因美國不要面打壓中國變得全無說服力! 香港果200幻+1可能仍未訓醒但全世界有理智的人都應該清楚明白, 美帝只係一個為自己利益不顧廉恥嘅垃圾政府!

最後: 唐唐唔怕俾美國制裁咩? 佢係香港江蘇社團主席喎!

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1841133/即時-港聞-美國制裁-批行為卑劣無恥-香港江蘇社團總會-美方枉費心機



柒朗普就係咁L卑劣無恥.


引用:
原帖由 banjo. 於 2020-8-9 10:04 AM 發表
柒朗普就係咁L卑劣無恥.
部份美國人希望佢可以美國再大起來, 樓主唔怕佢用政治經濟嘅手段打壓中國, 只怕狗急跳牆發動戰爭就生靈塗炭



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]