• 瀏覽: 818
  • 回覆: 10
13屆全國人大常委會第21次會議今日在北京舉行,將首度審議「國旗法修正草案」,增列禁止倒掛五星旗與隨意丟棄國旗。由於中國國旗法、國徽法均已列



13屆全國人大常委會第21次會議今日在北京舉行,將首度審議「國旗法修正草案」,增列禁止倒掛五星旗與隨意丟棄國旗。由於中國國旗法、國徽法均已列入基本法附件三,因此草案通過後,香港也要配合實施。
草案還明定,不得倒掛或者以其他有損「國旗」尊嚴的方式升掛、使用「國旗」;不得隨意丟棄「國旗」;大型群眾性活動結束後,活動主辦方應當妥善處置活動現場使用的各類「國旗」。


根本所有機構都係叫最低薪水的三級工人每日晨早去升國旗, 佢哋日日都重複掛旗, 真係有可能掛錯國旗, 或者係故意掛錯發洩不滿, 其實解決的方法很簡單, 即係要防呆處理, 只要在國旗的上下兩點使用不同size的公乸插頭, 咁就唔會插錯窿升錯國旗.

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1340935/即時-中國-中國人大常委會將修法-禁倒掛隨意丟棄國旗



最好防錯係懲罰


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 siu80 於 2020-8-8 05:29 PM 發表
最好防錯係懲罰
耍罰就野嗰間機構的阿頭, 叫佢日日芒住升國旗的三級工人, 咁就唔會出錯.



[隱藏]
唔尊重國旗等於唔尊重國家
一定要嚴懲



引用:
原帖由 ar2man 於 2020-8-8 05:35 PM 發表
唔尊重國旗等於唔尊重國家
一定要嚴懲
以後升國旗要搵兩個人, 一個負責升旗, 另一個負責睇水, 咁都出錯兩個都炒.



引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2020-8-8 05:34 PM 發表

耍罰就野嗰間機構的阿頭, 叫佢日日芒住升國旗的三級工人, 咁就唔會出錯.
呢個有討論空間 上司放假不必升旗?!



其實國旗係好難掉轉掛錯,一睇就知架啦,除左英國米字旗,果時我响政府機構工作,個二級工人就係掉轉左黎掛,米字掉轉冇人覺,直到紳士巡視,佢係英國人,見到即鬧,原來條紋係上幼下粗架,o/ic 同個工人那那聲上去掉番正呀!


必須尊重國旗及國歌...


[隱藏]
法例任佢修,呢啲就係叫做無法無天


引用:
原帖由 gn5433 於 2020-8-8 07:25 PM 發表
其實國旗係好難掉轉掛錯,一睇就知架啦,除左英國米字旗,果時我响政府機構工作,個二級工人就係掉轉左黎掛,米字掉轉冇人覺,直到紳士巡視,佢係英國人,見到即鬧,原來條紋係上幼下粗架,o/ic 同個工人那那聲上去掉番正呀! ...
梗係日本國旗啦.....點掛都無錯



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]