• 瀏覽: 3,784
  • 回覆: 77
  • 分享: 2
+3




15歲學生否認去年10月,以鎚仔襲擊在屯門新墟執勤的飛虎隊員,他否認指控受審後被裁定一項襲警罪成。屯門法院裁判官葉啓亮判刑指,雖然案情嚴重而且被告至今也沒有悔意,但同意感化官所指本案有「砸界」的情況(Borderline Case ),故接納建議判處他1年感化。葉官強調案中「每一個人都已經畀晒機會你(被告)」,大部分在被告無悔意情況下,法庭是不會頒下感化令的,又寄語他將來把握機會貢獻社會。

葉官判刑時指,案情顯示現已年滿16歲的被告,以一把32厘米的鎚仔襲擊警員,案情嚴重。葉官亦引述報告指,被告至今即使被裁定罪成後,仍否認指控和沒有悔意。被告至今仍堅持自己回家途中才參與示威活動,葉官不接納說法,反駁他當時身上被搜出有大量護目鏡,過濾器等裝備。儘管他至今仍堅持自己無辜,但感化官接納本案情況「砸界」(Borderline Case )。


有無搞撚錯,案情嚴重,沒有悔意,都係感化!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1339903/即時-港聞-16歲生鎚仔襲警判1年感化-官寄語貢獻社會-已經畀晒機會



個官黃到咁,已經搵唔到藉口都要強判感化就算,難怪咁多暴徒出黎破壞啦。


以鎚仔襲擊在屯門新墟執勤的飛虎隊員




死得人架wor…..9官



無悔意咪判入勞教中心,比咩撚野機會


[隱藏]
案情嚴重而且被告至今也沒有悔意



咁多要亂判

道長 下台時

恐怕  成班都要失業



葉死黃官強調案中「每一個曱甴暴徒都已經畀晒機會你(被告)」!!!


有改善了, 最少都會告誡一下被告 (每一個人都已經畀晒機會你) 而不是稱讚他是優秀的!! 


無悔意就肯定個仆街仔日後會重犯啦,到時睇下佢仲有冇咁好彩!


成日都話比機會犯罪者
咁有無機會比過一班奉公守法既市民擁有一個安居樂業既香港



[隱藏]
引用:
原帖由 曹三豐 於 2020-8-7 12:37 PM 發表




15歲學生否認去年10月,以鎚仔襲擊在屯門新墟執勤的飛虎隊員,他否認指控受審後被裁定一項襲警罪成。屯門法院裁判官葉啓 ...
睇下哩到就明, 根本係狗棺故意放生



附件

Screenshot_20200807_124937_com.android.chrome.jpg(234.7 KB)

2020-8-7 12:50

Screenshot_20200807_124937_com.android.chrome.jpg

又一條狗棺,上訴啦。


當初又唔判葉繼歡感化?


有無人百零個集體去用鎚仔襲擊法官?1年感化姐!


香港亂都唔係冇原因既


[隱藏]
「被告至今即使被裁定罪成後,仍否認指控和沒有悔意。」

即係個個丁蟹上身就唔使坐監



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]