• 瀏覽: 3,454
  • 回覆: 61
+9
近日中央派內地核酸檢測支援隊來港加強病毒檢測,醫務委員會5名業外委員及審裁員,昨日(5日)發聲明,要求當局須確保內地人員按香港制度註冊。醫委會業外委員林志釉今早(6日)在電台節目表示,要求內地醫護人員遵從本港註冊制度並非不合理,又指醫委會可以加快審核內地支援隊申請臨時註冊。




他表示,醫委會近期沒有收到內地到港人員的相關申請,關注相關人員是否符合香港需求的醫療水平、工作質素等。他又批評,政府封鎖內地人員的消息,認為若內地人員不受香港法例規管,一旦發生醫療事故,也沒相應懲處機制。他續指,若政府為內地支援隊申請臨時註冊,醫委會將加快審核,最快半小時即可完成。


對於政府曾解釋,支援化驗的內地技術人員不受香港制度規限,林則認為,如果內地支援隊不進行檢測工作,則毋須親自來港,透過視像會議與本港人員溝通即可。

庸醫會真係好大官威,連中央派人來港支援都要係香港註冊先,唔關注病人只關注政治取態,好無恥。

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20200806/bkn-20200806100113683-0806_00822_001.html



支持中央出手


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港醫療事故有處理好咩?


[隱藏]
香港d醫療事故都成日無懲處啦...屌...


仲制度o9


香港醫療事故有幾多人要負責


人地有醫療事故,便會吊銷牌照,或者俾家屬斬死,香港醫療揀一個。


懲處機制最優先項目應該是懲處罷工醫護
另外香港醫療事故都無懲處任何人



[隱藏]
搞得註冊嚟,蚊到瞓啦,依家內地檢測隊係咪真係唔掂先,你舉證出嚟說明一吓好喎。做嘢要因時制宜,識變通先得嘎,一本通書睇到老,在緊急情況下未必行得通㗎


時間急仲可以慢慢來嗎?要唔要去訓練1年考完試先比?


制度?你條仆街同病毒講制度 OK?


我以為係林志穎




係咪呢隻旦散?



[隱藏]
引用:
原帖由 刺客禁言 於 2020-8-6 11:56 AM 發表
點解唔請本地人?
純粹練採樣本
Train 一日乜都Train完

挖一下jar wor
請你去....有破壞冇建設.



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]