• 瀏覽: 438
  • 回覆: 7
[隱藏]
【本報綜合報道】台灣《壹週刊》(下簡稱台壹)又涉不實報道被判賠償。《台壹》四年前報道「正光金絲膏」創辦人許世金的子女爭產,許的子女認為報道不實而要求賠償。最高法院認為,《台壹》未合理查證,昨判決壹傳媒需賠償許的八名子女共一百七十萬元新台幣(約四十三萬港元)。
未盡查證義務法院判決指出,二○一○年一月出刊的《台壹》根據許世金生前的詹姓女友爆料,以「情婦泣訴正光金絲膏爆爭產」為標題,指控許的八名子女在許臥病時爭產,還討回許送給詹女的房子等財物。許的子女控訴,《台壹》未盡查證義務,亦未平衡報道,向《台壹》所屬的壹傳媒及詹女等人要求賠償二千四百萬新台幣(約六百一十萬港元),並要求登報道歉。
法院一審認為,《台壹》未平衡報道,僅向一人查證,判賠二百四十萬元新台幣...
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20140328/00176_046.html


吊那星又老作報導不實,俾人告到賠償..
還魂犬毒果L係咪好賤呢!



熱賣及精選
引用:
原帖由 moyy 於 2020-8-4 06:25 PM 發表

【本報綜合報道】台灣《壹週刊》(下簡稱台壹)又涉不實報道被判賠償。《台壹》四年前報道「正光金絲膏」創辦人許世金的子女爭產,許的子女認為報道不實而要求賠償。最高法院認為,《台壹》未合理查證,昨判決壹傳媒需賠償許的八名子女共一百七十萬元新台幣(約四十三萬港元)。
未盡查證義務法院判決指出,二○一○年一月出刊的《台壹》根據許世金生前的詹姓女友爆料,以「情婦泣訴正光金絲膏爆爭產」為標題,指控許的八名子女 ...
告多D唔好停
臭鴨你主子唔掂啦



遇到討厭亂吠衰狗,只需click一下佢個ID,然後又下角加入黑名單,即可落閘唔比佢入
引用:
原帖由 mikemike7252 於 2020-8-5 11:36 PM 發表



告多D唔好停
臭鴨你主子唔掂啦
agree x2 多L到告吾切呀



不要太過計較得失,人生就是不完美,留丁點童心來品賞快樂吧!
                    常常不快樂的你,諗多左呀
引用:
原帖由 mikemike7252 於 2020-8-5 11:36 PM 發表



告多D唔好停
臭鴨你主子唔掂啦
佢條靚影子犬話...
毒果咁做可吸引毒者喎!

[ 本帖最後由 moyy 於 2020-8-6 05:58 PM 編輯 ]



回覆 引用 TOP

[隱藏]
賠43萬就了事,真係好便宜佢喎!


回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 漁夫 於 2020-8-6 09:23 AM 發表


agree x2 多L到告吾切呀
確實係馬x咁長...
啲毒果狗做人影子真係有樣睇,
唔俾人笑唔安樂,越被人吊越快樂!



引用:
原帖由 moyy 於 2020-8-6 10:47 PM 發表



確實係馬x咁長...
啲毒果狗做人影子真係有樣睇,
唔俾人笑唔安樂,越被人吊越快樂!
靠亞9仔$1.68供款,要700年先可以夠賠呢筆罰款430000



遇到討厭亂吠衰狗,只需click一下佢個ID,然後又下角加入黑名單,即可落閘唔比佢入
引用:
原帖由 mikemike7252 於 2020-8-10 12:04 AM 發表



靠亞9仔$1.68供款,要700年先可以夠賠呢筆罰款430000
靠哩隻毒果影子9仔就唅啫啦....
西口西面自奶賈聞duck屎忽就叻!



回覆 引用 TOP

[按此隱藏 Google 建議的相符內容]