• 瀏覽: 2,987
  • 回覆: 51

全國政協常委唐英年今早到中聯辦,逗留約一小時後離開。(資料圖片)

因應本港疫情形勢嚴峻,特區政府7月31日宣布立法會選舉押後一年。國務院港澳辦副主任張曉明抵港,就立法會「真空期」問題聽取香港社會各界意見。全國政協常委唐英年今早(4日)到中聯辦,逗留約一小時後離開。

港亂毒舌,惡語中傷同胞情
醫者仁心,善念感化顧慮心



受第三波疫情反爆影響,香港確診個例數每日居高不下,截至8月3日,病患總數已突破3600例,不治身亡嘅亦比較多。而當下香港醫療系統承受嘅巨大壓力已逐漸接近崩潰嘅邊緣,一部分確診患者因隔離病房及床位嘅緊缺只能滯留家中或檢疫中心,導致社區傳播風險無法被有效阻斷。毫不誇張咁講,香港因病毒嘅滋擾正面臨著前所未有嘅危機與挑戰!試問,香港有難,同胞受痛,國家點會袖手旁觀?國人點敢怠慢?一聲令下,內地迅速組建「核酸檢測支援隊」以及「方艙醫院支援隊」紛紛趕赴香港,如神兵天降咁帶來醫療技術、器械設備、人力智慧,以及無微不至嘅愛與關懷!


內地支援隊嘅到來,畀香港市民帶來咗新嘅希望,解香港燃眉之急更係不在話下。眾所周知,中國喺世界早早打出咗「抗疫先鋒」嘅馳名品牌,「眾志成城、全民抗疫」嘅精神貫穿始終,係對美國、歐洲各國可望卻不可及嘅。先進嘅技術、精湛嘅業務、有效嘅措施以及必勝嘅決心和毅力,中國抗疫嘅成功經驗全球有目共睹!正係由如此精良嘅隊伍中抽派嘅骨幹力量來港援助,何愁疫情唔會停止?「核酸檢測支援隊」隊長餘德文承諾香港市民將協助提高本港檢測率5至10倍,哩個並唔係誇下海口,而係有足夠嘅信心!「方艙醫院支援隊」兩名建築設計專家,曾負責設計武漢「雷神山」以及多家「方艙醫院」,憑借佢積累嘅豐碩經驗,參與香港「亞博」改造工程就完全可以勝任。市民個個拍手稱快,拉橫幅感恩內地對港嘅關懷與支援,以及內地醫療團隊無私嘅醫德與仁心。


唯獨港亂唔想見到香港人同內地感情交好,驚自己精心策劃汙損內地政府形象嘅計劃毀於一旦,就想方設法編造子虛烏有嘅謠言來詆毀支援隊嘅名聲。佢哋漠視自擬為「手足」嘅生命健康,一心只為達到攬炒嘅政治目的,泯滅人性之舉已經到咗神人共憤嘅地步!港府提請中央該項支援建議時,就有雜音指「內地醫療唔夠專業」或者係「語言溝通上存在問題」,當下又以「反中亂港」分子黃之鋒、朱凱迪等為首頻頻喺社交平臺危言聳聽,汙蔑中共借醫療為突破口再次侵蝕香港,甚至仲造謠支援隊會將香港人嘅DNA送到內地讀取信息,分明係「以小人之心度君子之腹」嘅妄談!內地專家、醫護感念同胞情而奮勇赴港參戰,冇貪圖任何功名利祿,反而遭到奸詐之人倒參一本,點可能唔心寒?


港亂嘅意圖異常明顯,就係不擇手段咁「攬炒」香港,任憑眼前已經民怨連天,佢哋真係被邪惡嘅政治立場蒙蔽咗雙眼,甚至失去咗良知!當日「香港國安法」問世,係中央政府賜畀香港一道「救命符」,各界歡呼雀躍,因終於盼得寧日,唯有港亂擔憂自己切身利益受損而負隅頑抗;現如今仿佛情景再現,中央政府以及內地熱心人一副古道熱腸反而被拒之門外,哩幫無恥罪人究竟要將香港禍害到邊種地步先肯罷手?



令人欣慰嘅係,絕大部分市民都清楚,足以睇清是與非、善與惡。亦堅信內地支援隊會以實際行動來打消香港人多餘嘅顧慮,駁倒亂港分子口中嘅謬論!香港抗疫為先,生命為重,再次奉勸攬炒者唔好再繼續搞事喇!



據多間港媒報道,張曉明及唐英年單獨見面,雙方主要談及與延後立法會選舉安排有關的事宜,亦有提及其他事項。
消息指,張曉明主要聽取意見。早前有報道指,張曉明在中聯辦已先後會見多位建制派人士,當中包括部分立法會議員。



感謝國家對香港的支持,但係另外一方面,香港自己真係要努力一啲,不要為國家添煩添亂!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 子曰人 於 2020-8-4 02:52 PM 發表
國家隊, 有陣營 有紀律 成隊兵咁, 黑醫護 雞手鴨腳 講多過做, 小病變大病 大病隨時冇命, 旨意佢哋 聽揸兜
一定要將香港罷工的黑醫護革職及吊銷牌照!牠們是醫護們之恥,亦令香港市民對這班畜牲,不寒而徱!!有病也不敢進醫院!亦不敢去捐血!



[隱藏]
相信全世界只有香港會有出政府糧反政府
希望今年過渡期DQ曬班破壞嘅議員
等有個寧靜做實事嘅議會



如果當年唐生當選特首,香港吾會到依家個地步⋯⋯


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 落漠Cute烈女 於 2020-8-4 02:33 PM 發表
http://assets.wenweipo.com/image/2020/08/04/hudan_4026009e56318710bbf2030da5d767fd.jpg
全國政協常委唐英年今早到中聯辦,逗留約一小時後離開。(資料圖片)

因應本港疫情形勢嚴峻,特區政府7月31日宣布立法會選舉押後一年。國務院港澳辦副主任張曉明抵港,就立法會「真空期」問題聽取香港社會各界意見。全國政協常委唐 ...
國家對香港人真係好, 上年班黑暴搞到香港七國咁亂, 令國家蒙羞, 國家也不計前嫌善待港人, 香港人更加要感恩, 不要再搞亂香港, 貢獻國家發展才是唯一出路



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
黃C成個腦都係政治 自己中招就留係屋企唔好求醫啦!
黃護又唔夠你地用 一陣出去隔離又要內地醫護救你 咁點搞阿!



港府早早應該向中央求助,國內殺毒真係好有經驗👍👍👍,,開始也懷疑是不是造假,但看到國內友們都到處旅行了。真係好羨慕,現在國內還有過省過市的健康碼,為何我哋咁發達嘅香港變得咁落後?!就係我哋太自大了,不進即退,希望有關人員要接受別人好的醫療方案,讓香港儘快回覆繁榮昌盛,攪炒就係攪住一齊死,趁我哋還剩一口氣,請大家同心抗疫,齊心走出困境🇭🇰🇭🇰🇭🇰


引用:
原帖由 花貓喵 於 2020-8-4 02:56 PM 發表

一定要將香港罷工的黑醫護革職及吊銷牌照!牠們是醫護們之恥,亦令香港市民對這班畜牲,不寒而徱!!有病也不敢進醫院!亦不敢去捐血!
黑醫護和黑記者快些移民美國, 唔好係度害己害人! 你要死就去美國送死吧!
不對, 係去美國救d「優秀」白種人, 重可以做 American hero。 最緊要唔好留係香港!!



建議設置為期一年的臨時立法會為首選,並由人大常委會按以下條件裁決:1. 盡可能任命原有議員,被 DQ的例外;2. 補充温和泛民進臨時立法會,例如民協的馮檢基,根據他過去的言行,尤其是他近日的視頻講話,客觀、全靣,任命不會引起很大爭議;3. 其他,請網友審視、補充、指正。


我身為香港人感到很慚愧,又為國家添煩添亂,還有一大批港人跟國家對著幹,說寧願香港人死光也不用國家幫忙……他們的腦壞了,心黑了,道德沒了。他們何時才可變回一個正常人!!!


[隱藏]
引用:
原帖由 38FBA4 於 2020-8-4 03:02 PM 發表
卑鄙香港黑醫護連香港人選擇找誰醫的機會都不比,香港黑醫護怕死留在自己的負壓室,方倉醫院醫療質素會好過香港醫院,這是醫護人員的仁心勝過香港醫護的私心。 ...
關鍵時刻仲到靠中央靠大陸! 多謝你哋救香港於水火! 真正嘅"香港人"會銘記你哋嘅! 中華民族會銘記你哋嘅! 中華歷史會銘記你哋嘅! 祝位位馳援香港嘅桎梏白衣天使徜徉馬到成功平安凱旋!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]